Diesel, czy zdrożeje ?

29 Lis 2010, 19:33

Gdybym miał super pewność że gaz nie zaśmieci mi bagażnika i będzie mi ten samochód chodził tak jak wcześniej to też bym to zrobił.Ale teraz minusy
Mercedes każdy nielubi gazu i każdy ma problemy z silnikiem wiem o tym bo jestem mechanikiem pracuje w serwisie reno,ale robie czasem fuchy na mercedesach i innych SUPERCAR`S ile razy mialem doczynienia i niezbyt normalnymi ludzmi ktury sie autko psuło bo np.niechce zapalić bądz sie dławi i inne,raz miałem takiego co miał w124 500E
i żalił sie mówiąc:niby stare mercedesy to takie niezawodne a mi ciągle sie coś dzieje.
wiecie dlaczego miał GAZ w W124 500E.aż sie cisneło na język żeby mu powiedzieć ty debilu pocoś kupował taki samochód skoro cie na niego niestać,no nic zrobiłem co musiałem, i dałem troche wyższą cene by do mnie więcej nieprzyjeżdzał,Więc mówie o takich ludziach w ten sposób bo wiem że psują swoje wozy, to tak jak mowa o palaczach którzy niszczą sa pułca.Przykład MB W123 najwyższy orginalny pszebieg
2 miljony przypuśćmy,MB w123 z gazem 500 000 i death.A propo ostaniej wypowiedzi Moda powiem że mam swoje lata i sie troche znam na żeczy.Wstydze sie obywatelstwa tak biednego kraju gdzie na ulicach same graty po 20 lat i w dodatku wszystko zagazowane WSTYD!!!!!!!!!!!!!
A propo mojego wozu to jestem dumny być jedym z nielicznych ktury go nioezagazował
mamjeszcze w140 s600L i r129 sl600 i fakt mam bogatego starego ale sam lubie pracować,nie lubie być na czyjimś utrzymaniu przynajmniej nie w całośći.
gaz w aucie to nie oszczędność ale i autodystukcja, z własnej woli.
Ryśek1
Nowicjusz

Miejscowość: Niemcy

29 Lis 2010, 21:49

Pozwolę sobie znów odpisać na Twojego posta. Po pierwsze ortografia :) bo Ty się wstydzisz obywatelstwa a Polska obywatela.