Diesel dla nastolatka - 15 000zł - BEZ dwumasy,DPF/FAP itp

21 Lip 2012, 20:26

Witam

Postanowiłem założyć jeszcze jeden wątek z racji zmienionych odrobinkę wymagań.

Poszukuję hatchbacka 5-cio drzwiowego do kwoty 15 000 zł, zależy mi na tym aby był to diesel bez zbędnych dwu masowych kół zamachowych, pompowtrysków, DPF/FAP i tym podobnych

Jest to mój pierwszy samochód, lecz nie chcę małych wozi-dupek jak VW Lupo, bo często będę woził pasażerów z tyłu :D

Bardzo proszę o podanie paru przykładów, gdyż jestem laikiem w tych sprawach i jedynie wiem, że moje kryteria spełnia : Ford Focus mk1.

A i jeszcze jedno. Autko będzie czasem wyjeżdżać na trasę, więc lepiej jakby miało pod maską więcej jak 70 kucyków.

Z góry dzięki za jakieś odpowiedzi.

Pozdrawiam
fion18
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 03 2012

21 Lip 2012, 20:35

Audi a3 2000rok 1.9tdi 130km :P
allegrobgp
Nowicjusz

Prawo jazdy: 23 11 2011
Auto: Passat B5 FL 1.9 TDI 131KM

21 Lip 2012, 20:44

dzięki za zainteresowanie tematem :wink:
dałbym głowę uciąć, że ten pojazd ma dwumasę :D

nie przepadam za tym pojazdem bo jeżdżą nimi młodzi gniewni :lol:
fion18
Nowicjusz

21 Lip 2012, 20:53

Astra II 1.7, Golf IV 1.9 90KM (nie wiem czy 110KM też nie ma dwumasy). Licz się z tym, że takie samochody będą miały ogromne przebiegi. Może lepiej kupić benzynkę za 12-13 tys i założyć LPG? Koszty 100km będą podobne, a Pb możesz znaleźć w lepszym stanie i części do silnika tańsze.
maxter66
Początkujący

Prawo jazdy: 18 04 2008
Auto: Focus mk I 1.6 Pb sedan
Silnik: 1.6 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

21 Lip 2012, 21:01

Napiszę tak.
Dużo nie będę jeździł, także nie wiem czy mi się zwróci za montaż lpg :lol:
Z tego co wyliczyłem to byłbym na plusie :wink:
Czytałem na temat LPG, że szkodzą silnikowi, to prawda :?:
Co sądzicie na temat kupienia auta już z założonym LPG :?: