Diesel dla studenta? Kilka propozycji...

12 Paź 2010, 17:11

Witam, jestem studentem, szukam diesla.
Budżet 20 - 23 k zł.
Mój przewidywany roczny przebieg to 15000 km.
Głównie trasy dlatego preferuję diesla.

Mile widziana niska awaryjność auta w przypadku awarii.

Co proponujecie? Moje pomysły:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

czy może dołożyć do passata?

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
MichałG

12 Paź 2010, 21:26

Celuj w BMW 320d
Kris
kris11kris12
Początkujący

Miejscowość: Słupsk
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Opel Astra 2.0Di
Silnik: 2.0Di 82km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

12 Paź 2010, 23:18

"Auto: E46 330CI
Moc: 231KM"

Wstaw LPG do obecnej 330Ci.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

13 Paź 2010, 10:58

Ciekawe jak to sie człowiek nawraca. Z 3 litrowej benzyny na dieselka :grin:

LPG te silniki znoszą dość dobrze.

A patrzac na Twoje propozycje widze, że nie przeszkadzają CI ich dosc spore przebiegi ;)

Vectra fajna do stresowania innych kierowców ;).

Co do bezawaryjnosci bankowo moge polecic Toledo. Tylko, że z tyłu za dużo miejsca tam nie ma :wink:
bajla
Początkujący

Miejscowość: Wrocław

13 Paź 2010, 11:10

Spore przebiegi? Przebiegi podanych aut są śmiesznie niskie jak na diesel'a, podejrzewam, że do każdego ze stówkę trzeba doliczyć średnio.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

13 Paź 2010, 11:13

Mówie o realnych przebiegach a nie tych widniejących na liczniku ;)
bajla
Początkujący

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...