Diesel do 20000 zł Jaki kupić?

11 Maj 2008, 00:33

w najdroższym wyposażeniu nowa micra tez kosztuje 70tys a wcale nie jest kultowa. jest w tej samej klasie. Nie wiem, kto by się chciał pokazywać w fiacie 500- nie ma sie czym chwalic tak naprawde.
blizniaki C1 sa ciekawymi autami dla mieszczuchów,
Grande punto to oczywiste nastepca punto.
Skoda naciska vw? przeciez to to samo- sami manipulują rynkiem?
boyd83
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46

18 Maj 2008, 00:11

Dishman napisał(a):Nie da się zmienić wizerunku Fiata jednym modelem. Polecam obserwować jak robi to VW z Passatem, który zaczyna aspirować do klasy średniej wyższej, bo naciska go mocno Skoda Octavia. Najnowszy Passat już jest bardziej luksusowy, ale VW robi małe kroczki.

to tak samo skoda pnie sie do góry, np nowym modelem superb, które z tego co czytalem to w wersji V6 3,6litra do setki dochodzi tylko 0,2sek wolniek jak EVO X, i też jest już klasą chyba właśnie na poziomie wczesniejszego passata
adriana80
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: wrocław

18 Maj 2008, 00:20

boyd83 napisał(a):Skoda naciska vw? przeciez to to samo- sami manipulują rynkiem?


wg mnie to sprytna polityka, wypchna octavie czy superb na miejsce passata, a on sam wyjdzie na wyzsza półkę, moze bedzie konkurował np z bmw seria7
adriana80
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: wrocław

18 Maj 2008, 00:20

Porównajmy jakość materiałów 500 i C1. Wiem, że Fiat jest dużo droższy, ale widać dlaczego. Chciałbym zobaczyć, jak te dwa auta będą wyglądały za 8-10 lat. Wtedy okaże się, czy Fiat zrobił krok do tyłu, czy dwa do przodu.

PS. Nadal niesamowicie niezrozumiały jest dla mnie kult VW w Polsce. Co do zmiany wizerunku Fiata przez jeden model... Oni to zrobili już trzema modelami. Poza tym Passat nie jest też jakimś cudem techniki i niestety też się psuje (i to często...) VW podupadł jakościowo.
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 330
Miejscowość: Wałbrzych