Diesel do 20000 zł Jaki kupić?

29 Kwi 2008, 13:36

Zamierzam kupić pierwszy swój samochód i nie mam żadnego doświadczeniach w/w materii. Potrzebuje samochodu głównie do dojazdu do pracy 60km dziennie wiec zależy mi na małym spalaniu.
Myślałem nad Citroen C-3, RENAULT CLIO, Ford Fiesta, Toyota Yaris, Fiat Stilo, VW Polo, rocznik od 2001

Którą markę samochodu brać pod uwagę, ze szczególnym naciskiem na awaryjność, cenę części i spalanie.
Może ktoś ma inną propozycję.
rafi6666
Nowicjusz

29 Kwi 2008, 13:58

Napewno Seat Leon ale trudno znaleźć coś do 20 tyś. To sam tyczy się Peugeota 307.

Z wymienionych przez ciebie najlepsze byłyby chyba Stilo i Polo. Może skoda fabia ? np. coś takiego
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
siara94
Początkujący

Miejscowość: Łódź

29 Kwi 2008, 14:23

Z tych co wymieniłeś polecam polo, np coś takiego:

Polecam też opla corsę c:
[link do oferty na Allegro wygasł]
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice

29 Kwi 2008, 22:22

Stawiam na C3 [link do oferty na Allegro wygasł]
małe spalanie przy dobrym hdi 1.4
http://www.citroen.pl/m1/default.aspx?sub=C1
boyd83
Nowicjusz
Awatar użytkownika

29 Kwi 2008, 22:23

boyd83 napisał(a):Stawiam na C3 [link do oferty na Allegro wygasł]
małe spalanie przy dobrym hdi 1.4
http://www.citroen.pl/m1/default.aspx?sub=C1

sorry zły link- miało być do C3, zebyś poczytał o nim na ich stronie
boyd83
Nowicjusz
Awatar użytkownika

29 Kwi 2008, 23:06

Znalazłem rodzynek bardzo ciężko ten model dostać:

Renault Clio:

Opel Corsa:

Fiat Stilo:
Osobiście polecam fiacika, największe z w/w aut, silnik JTD bardzo żwawy i mało palący, auto poza tym niedoceniane w Polsce z tego co mi wiadomo mało zawodne. Trudno o egzemplarz JTD poniżej 20tyś zł, ale jak się trafi to polecam
rządzić na drodze niekoniecznie znaczy być na niej najszybszym...
lukiwch
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wałbrzych

30 Kwi 2008, 12:07