Diesel do 35 tys.zł

17 Mar 2013, 02:02

Witam
Zastanawiam się nad zakupem dobrego diesla do 35 tys. zł.Posiadam obecnie Forda Mondeo Turnier 2,0 benzyna w wersji Titanium X.Jestem z niej bardzo zadowolony jednak jest strasznie paliwożerny a codziennie pokonuję ok 70 km do pracy.Poszukuję auta niezawodnego, mało awaryjnego diesla.Rozważam zakup Toyoty Avensis 2,2 lub 2,0, Skody Oktawii, Mazdy 6 także Opla Astry tylko co do niej to nie jetem zbyt przekonany.
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny.
Pozdrawiam
egroszek10
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: ford mondeo turnier
Silnik: 2.0 145 km
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2008

17 Mar 2013, 02:25

Avena 2,2 możesz na spokojnie odpuścić ze względu na awaryjny silnik. Sądzę że jedna z największych wpadek Toyoty w ostatnich latach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10954
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Mar 2013, 02:41

Ok. Właśnie nad ta Toyotą się zastanawiałem.Myślę jeszcze o Citroenie C5 od 2008 r.
egroszek10
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: ford mondeo turnier
Silnik: 2.0 145 km
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2008

18 Mar 2013, 19:35

Altea w tej cenie też dobry wybór.
Desire
Początkujący
 
Posty: 52
Prawo jazdy: 06 01 1974
Auto: Tolek
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

18 Mar 2013, 19:51

Opel Vectra C 1.9 CDTI lub Honda Accord 2.2 i-cdti. Ten ostatni jest bardzo udanym silnikiem i sprawia mało kłopotów.

To nie lepiej założyć instalacje LPG do auta które masz? Jak auto pewne to nie warto kombinować. Taka inwestycja szybko się zwróci. http://lpg-forum.pl/
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Mar 2013, 00:01

Bez sensu takie coś, sprzedasz pewny samochód aby kupić niepewnego diesla, który może mieć 400k przebiegu.
Jeśli chodzi o Astrę to silniki 1.9 CDTI są bardzo dobre i nie psują się lecz koszty serwisowania są drogie(każdego nowego diesla niezależnie od marki) np. sprzęgło z kołem dwumasowym i robocizną około 3tyś zł i to poza serwisem opla.
kejran
Początkujący
 
Posty: 133
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW 5
Silnik: 2.0
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Techniczne sekrety Toyoty GR Yaris
    Toyota GR Yaris wymyka się motoryzacyjnym schematom. Z zewnątrz przypomina miejskiego hatchbacka. W środku przemyca zaawansowany napęd 4x4, mocny silnik, lekką konstrukcję z włókna węglowego i aluminium, gruntownie ...