Trevor napisał(a):jak regeneracja była u pana Mietka to się nie dziw że tak było, w porządnym zakładzie jest coś takiego jak gwarancja, więc raczej nie ma opcji bo jak można przyjąć po naprawie urządzenie które znowu nie działa
idealnie to pasuje do Twojego "turbina z olx"
Trevor napisał(a):i już to widzę jak 6 cylindrowy silnik pali 11,5 tyle to pali zwykłe 1,6 w byle Stilo czy jakimś innym kompakcie
co za koleś
Masz niedowiarku i policz moje tankowania na dystansie 20tys. km ZAWSZE DO PEŁNA, a nie za 50zł jak Janusz:
https://docs.google.com/spreadsheets/u/ ... sp=sharingtu w temacie:
lexus-is-200-od-dzidy-vt91140.htmI zaznaczam - GŁÓWNIE KRÓTKIE ODCINKI
Ogólnie przychodzisz o radę, a sypiesz farmazonami typowego polaczka
Odpowiedz mi na pytania:
1. Jak myślisz ile diesel będzie miał przebiegu? 200tys.?
2. O ile łatwiej będzie Ci łatwiej znaleźć zadbanego benzyniaka od diesla?
3. Jak średnio 3-krotnie większy przebieg wpływa na ogólny stan auta (np. zużycie zawieszenia, przeniesienia napędu, blacharkę)?
4. Ile władujesz kasy na naprawy poza silnikiem aby wyrównać stan?
5. Jak myślisz ile aut z dieslami ma właścicieli-Januszów, których nie stać na utrzymanie auta i ma takie podejście jak Ty "aby tanio"? Będziesz po nich łatał, bo się podjarasz niskim spalaniem?
P.S. Kilkukrotnie dawałem przykład mojego sąsiada. Ja kupiłem paliwożerną benzynę on chwalonego diesla i zgadnij komu wyszło taniej w utrzymaniu, i kto bywał po kilka tygodni bez auta