REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/samochody-na-parkingu-t40383.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zauważ jednak, że w benzynie masz mniej kłopotliwego osprzętu, a czego nie ma to się nie zepsuje. W klekocie za 8k na wstępie z dużą pewnością będziesz mieć do regeneracji/wymiany turbinę, wtryski mogą być już na wykończeniu no i rzecz jasna w czasie poszukiwań wiele razy padnie pytanie "czy ma dwumasę", bo to przecież złoTrevor napisał(a):No tak tylko jaka jest szansa że znajdę benzynę w idealnym stanie? Chyba raczej żadna, może być taka sama jak diesel.
Trevor napisał(a):Poza tym 8 tys ktoś założył gaz i za tyle sprzedaje? to warto się zastanowić w jakim stanie jest takie auto, skoro jeszcze dopłaca.
Trevor napisał(a):Benzyna też sie może sypać tak apropo.
Chyba pomyliłeś cyferki raczej 2x tyledzida napisał(a):a oszczędna benzyna 7-8l.
Trevor napisał(a):Chyba pomyliłeś cyferki raczej 2x tyle
Trevor napisał(a):Chyba pomyliłeś cyferki raczej 2x tyle
Trevor napisał(a):Jak często się turbine regeneruje raz w tygodniu?
(...) poza tym za 400 zł to myślę że na olx znajdę używaną dobrą.
Trevor napisał(a):A w benzynie jak poleci uszczelka pod głowicą to gdzieś to robią gratis?
Trevor napisał(a):Przez 10 km diesel pali 8/100 a benzyna 14/100 to ile się przepłaci za paliwo na stacji tankując raz na tydzień?
Trevor napisał(a):Rozmawiamy o prostych dieslach a nie BMW 740d
jak regeneracja była u pana Mietka to się nie dziw że tak było, w porządnym zakładzie jest coś takiego jak gwarancja, więc raczej nie ma opcji bo jak można przyjąć po naprawie urządzenie które znowu nie działadzida napisał(a):Pozwól, że Ci wyjaśnie jak wygląda regeneracja z pierwszej ręki. Mamy służbową Octavię. Poszła do regeneracji turbina bo się zawieszała i nie dało się wyprzedzać. Po "regeneracji" samochód stracił parę i nie jeździ jak kiedyś, a wyprzedzanie trzeba planować, bo obrotów mało.