Diesel do około 15k

09 Kwi 2023, 22:09

Zmierzasz ku przepaści
Ale widocznie musisz się nauczyć na własnym portfelu
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2632
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Kwi 2023, 08:38

D4NI0 napisał(a):Sedany to przede wszystkim E90.

To jednak wróć do dieselków wszystko jedno jakich :mrgreen:

A tak nawiasem mówiąc musisz dobrze zarabiać albo mieć gest :mrgreen:

P.s.

Celica VI dobre auto ale dostępność zerowa. Jak VIi to fl. Ale obie na trasę do dużych nalotów :shock: :no:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Kwi 2023, 15:22

szybki napisał(a):A wiesz co to jest stopień ryzyka ? :yes:


Volvo z niesłynnym 2.0 D5 paradoksalnie bloki pękały przeważnie w pierwszych 150 000km , te które mają powyżej 250 000km jeżdżą i będą jeździć....no chyba że ktoś już zdążył wymienić silnik.... :lol:
Więc na przykład w tym przypadku stopień ryzyka nie jest proporcjonalny do przebiegu.
Przebieg mały jest fajny....w miarę nowym aucie typu 2-3 letnim i np. 50 000km
pozatym mały przebieg rzędu 150 000km w starym aucie np. 12-13 letnim też nie jest powiedziane że nie będziemy musieli nic robić,
O mam teraz nissana qashqaja 1.5 dci 2011r 160 000km w oryginale, dwumas już się odzywa, i wtrysk jeden kuleje :lol:, miewałem takie które miały powyżej 200 000km i działały dużo lepiej niż ten co ma 160 000km, natomiast samochód był dużo droższy i dalej wymaga napraw.
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1286

10 Kwi 2023, 18:31

toyman40 napisał(a):Więc na przykład w tym przypadku stopień ryzyka nie jest proporcjonalny do przebiegu.
Przebieg mały jest fajny....w miarę nowym aucie typu 2-3 letnim i np. 50 000km
pozatym mały przebieg rzędu 150 000km w starym aucie np. 12-13 letnim też nie jest powiedziane że nie będziemy musieli nic robić,
O mam teraz nissana qashqaja 1.5 dci 2011r 160 000km w oryginale, dwumas już się odzywa, i wtrysk jeden kuleje , miewałem takie które miały powyżej 200 000km i działały dużo lepiej niż ten co ma 160 000km, natomiast samochód był dużo droższy i dalej wymaga napraw.



Staram się nie rozprawiać nad jednostkowymi przypadkami jakiegoś modelu/wersji auta. Chodzi o ogół.


Do tego chyba zauważyłeś że w każdym temacie diesla kłania się skrajna niewiedza z zakresu realiów motoryzacyjnych pytaczy ?

Chcesz się założyć że Ci ludzie nie zdają sobie sprawy co to znaczy dobrze serwisować diesla i ile kosztują ewentualne naprawy ?
Cały czas pokutuje mit o TDI z 98r trzema czujnikami na krzyż kiedy ropa była tańsza od benzynki o 1,5zł.za 1l.
Więc schemat jest za każdym razem podobny kupuje diesla, potem jest zimny prysznic i jazda do uwalenia bo ma być tanio.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10768
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Vision RS - innowacyjne wnętrze
    Usportowione i wykonane z produktów najwyższej jakości – takie jest wnętrze Skody VISION RS. Kompaktowy, oddający dynamicznego ducha model RS można już teraz obejrzeć na udostępnionych przez markę szkicach i ...