BladyBlizniak napisał(a):4.2 mpi w c6 co 100 tys wymiana ślizgow rozrzadu I napinaczy, koszta nie małe. 2.4 v6 również jakoś bezawaryjnościa nie grzeszą wiec gdzie te wspaniałe benzyniaki.
Powiem Ci po studencku nie pisz o tych syfach z grupy wieśwagen ... to są knoty których utrzymanie kosztuje majątek i dobrze o nich piszą tylko fanboje, Adamy Słodowe z wolnymi wieczorami i zdruzgotani właściciele którzy chcą się tego pozbyć...
Dla Twojej wiedzy w 3uz oryginalny rozrząd z wymianą kosztuje 1200zł. co 160tyś.km., no i zapytasz co z resztą hmmm a no nie ma reszty poprostu nic się nie dzieje. Jak walniesz w słup i uszkodzisz silnik...to cały na palecie kosztuje 3000zł. a za dodatkowe 500zł dostaniesz wtryski, kolektory itp.
Spalanie w GS od 10l-14l gdzie 14l raczej temat dla zawodnika niż kierowcy,
Przyśpieszenie GSa (w/g katalogu 5,8s), a do tego 441Nm przy 3400rpm i 280km przy 5600 rpm więc znajdź odpowiednika z grupy wieśwagen bez litery S lub RS żeby mógł się pochwalić takim osiągami...
A trwałość w silnikach UZ raczej trudna do określenia ...
Dlatego jadąc Lexem za 25k śmieje się z tego że kierowcy 3,0 tdi myślą że jadą tanio i wygodnie...
![OK :ok:]()