pamiętać należy że mówimy o instalacji zasilającej silnik zarówno ON jak i LPG w tym samym czasie, a nie zamiennie (choć to też jest możliwe le trzeba odprężać silnik i stosować wspomaganie zapłonu)
instalacja kosztuje około 1200 pln, założy każdy rozgarnięty gaziarz,(na szczęście w Polsce jest świetnie rozwinięty rynek LPG z którego pozyskujemy prawie wszystkie części w cenach o wiele niższych niż w UK czy Australi, gdzie taka instalacja kosztuje w granicach 1700-2500funtów) problemem jest jedynie sterownik który niestety należy wykonać we własnym zakresie koszt u elektronika około 200-300 pln(sterownik możliwe że wejdzie do produkcji masowej, jest człowiek który chciałby się tym zająć niestety na drodze stoją przeszkody proceduralne),
bonusem jest też fakt że nasze spaliny spełniają zwykle o 1-2 klasy ostrzejsze normy EURO (stary diesel który poza importem prywatnym nie ma dopuszczenia do poruszania się po UE nie spełnia żadnej normy euro, nagle spełnia EURO4
![Mr. Green :mrgreen:]()
, ale to skrajne przypadki), zapominamy o przykapcaniu na czrno przy mocnym przyśpieszaniu (LPG podwyższa skuteczność wypalania paliwa, zwłaszcza w starych silnikach z komorą wstępną)
mina pani w okienku WK bezcenna
i jeszcze jedna sprawa jest to najtanszy i najskuteczniejszy sposób na podniesienie mocy w wolnossących jednostkach
oczywiście ma też swoje wady, znacznik zapachowy LPG niestety nie "wypala" się i jadąc inni kierowcy czyją za nami woń LPG, a już w ogóle jest feria zapachów jak jedziemy na BIO+LPG
![Mr. Green :mrgreen:]()