DLACZEGO instalacja LPG sekwencyjna a nie zwykła

06 Lut 2011, 00:37

18lat jeździłem dodge RAM150 V8 5300cc quadrajet z zainstalowanym zwykłym LPG
12 lat Chevroletem 3200cc V6 dualjet central injection z zwykłym LPG
teraz chce zainstalować do Sunfire (z 2002) 2400cc V4 i nikt mi tego nie chce zrobić Tylko chcą wsadzić sekwencję bo ludziom wciskają kit że tak musi być więcej zarabiają
Przez tyle lat mialem już wiele sytuacji gdzie dzieki zwyklej instalacji mogłem odjechać automatem - przy sekwencji zapalenie silnika bez benzyny NIE MA SZANS.
Co jest ? dlaczego nie moge sobie zainstalować takiego systemu jaki chce?
Gaz jest gaz i auto zawsze pojedzie więc nie rozumiem???
Czy ktoś mi to wyjasni ?
albo po prostu zaplace i niech mi to zrobi JESTEM Z GLIWIC
DOJADE DO 100km do warsztatu.
pozdrawiam
gruszka
Nowicjusz
 
Posty: 10
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Gliwice

06 Lut 2011, 01:39

sprawa jest prosta :mrgreen:
instalacje 4 generacji są teraz bardziej popularne, lepiej na nich warsztat wychodzi (finansowo) teoretycznie są mniej awaryjne ( ta zalezy od tego jak są montowane i serwisowane), dają mniejsze spadki mocy, i większe oszczędności (ilość spalanego gazu w teorii jest mniejsza)
a jeśli masz założyć instalacje i urobić się przy niej tyle samo to chyba wolisz zarobić więcej niż mniej :mrgreen:

BTW do dużego silnika polecił bym ci BLOSa ale nie ma homologacji i mało kto go zakłąda a żeby go dobrze wyregulować to tak na prawde potrzebna hamownia, ale potem jest w zasadzie bezobsługowy :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Lut 2011, 11:41

A mi się wydaje, że jest troszkę inaczej ale mogę się mylić (jeśli tak to proszę o poprawienie) RAM jest na gaźniku i dlatego było zwykłe LPG a Chevrolet jest albo na dwóch gaźnikach albo na jakimś wtrysku przypuszczam, że coś podobnego do wtrysku hondy dual point injection czyli dwa wtryski jeden nad drugim i do tego też nie idzie założyć sekwencji dlatego też było zwykłe LPG przypuszczam II generacji a z kolei Sunfire jest już pewnie na pełnym wtrysku i dlatego każdy woli założyć sekwencję bo będzie najlepszym rozwiązaniem bo spalanie będzie nie znacznie większe od PB a i na mocy nie straci.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

06 Lut 2011, 22:12

Panowie to wszystko nie tak. Samochód z 2002 roku ma sony za i przed katalizatorem i każdy szanujący się warsztat gazowniczy będzie proponować instalacje zgodną z wymogami homologacyjnymi. To po pierwsze.
Po drugie żaden warsztat nie chce mieć u siebie marudnego klienta, który twierdzi - mocy za mało, strzela, czek się świeci itp.
Po trzecie jest coraz mniej komponentów dostępnych do instalacji II generacji. Do niektórych samochodów nie produkowane są nawet mixery.
Po czwarte do tego samochodu instalacja wtrysku sekwencyjnego nie kosztuje tak dużo żeby du... podcierać szkłem.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

06 Lut 2011, 23:58

ano dlatego

[link wygasł]
uxi916
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Miechów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Concept G4 to nowy kompaktowy sedan
    Podczas trzydziestego czwartego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Bangkoku (trwającego od 25 marca do 7 kwietnia) Firma Mitsubishi Motors (Thailand) Co., Ltd. (MMTh) zaprezentuje koncepcyjny model MITSUBISHI Concept ...