REKLAMA
Koledzy mam problem z moim VW Golfem VI 1.4 TSI 160 PS
Samochód przy pełnym obciążeniu zaczyna się dławić, czasami zapala check engine i EPC. Po podpięciu do komputera, wypadanie zapłonów na różnych cylindrach, czasami tylko na 1, czasami na trzech nie ma reguły. Świece zostały wymienione na nowe, cewki sprawdzone podmieniane z innego samochodu też to samo. Diagnoza kolejna łańcuch do wymiany. Wymieniłem łańcuch na nowy ori, nadal dzieje się to samo, jednak po wymianie rozrządu w innym zakresie obrotów (2-5tys) wcześniej przy starym łancuchu (rzekomo rozciągniętym) problem pojawiał się przy około 5 tys obrotów.
Dodam że jeśli gaz wciskam powoli do powiedzmy 50 % auto jedzie bez dławienia się.
Zauważyłem wzrost spalania, a kolega powiedział mi że auto lekko kopci na szaro przy mocniejszym wciśnięciu pedału na wyższych obrotach, tak jakby nie dopalało paliwa.
Ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam