Witam, przeszukałem forum, ale wszędzie jest opisana sytuacja inna niż moja, ludzie maja problem z obrotami ponad 3000. A mianowicie Wymieniałem wahacze, odkręciłem też sanki pod silnikiem więc silnik się obniżył, wszystko skręciłem i przejrzałem auto, a następnie pojechałem na jazdę próbną, zawieszenie pracuje bardzo dobrze, jednak problem tkwi w mocy, a mianowicie od razu zauważyłem, że turbina nie pracuje na pełnych obrotach od tych 1800obr/min tak jak to miało zwyczaj przed tą wymianą wahaczy, nie ma przyrostu mocy, auto wolno się zbiera. Następnego dnia zauważyłem, że auto się dławi przy obrotach 1800-2200/min, głównie na niskich biegach. Dodatkowo silnik trzęsie całą budą w przedziale tych obrotów kiedy auto stoi w miejscu zarównona luzie jak i na sprzęgle i biegu, moje pytanie jest do osób, które są obeznane w temacie, co może być przyczyną? Możliwe, że coś źle się ustawiło przy skręcaniu sanek? Wyczytałem, że przyczyn może być bardzo wiele, ale od czego zacząć?