Dlczego przy wolnej jeżdzie szarpie mi kierownicą?

18 Cze 2008, 20:18

Kupiłem Opla Astre 2 Combi. Jest po badaniach technicznych i wszystko jest w porządku, ale przy jeździe do 60 km/h bardzo mi szarpie kierownicą, a powyżej wszystko jest ok .Co może być przyczyną?
andy5
andy5
Nowicjusz
 
Posty: 2
  • 18 Cze 2008, 21:34

    Na początek koła. Czy są dobrze wyważone? Czy nie ma uszkodzeń konstrukcji opony, czy felgi są proste, do tego zbieżność, luzy na zawieszeniu no i jeszcze coś z czym sam się borykam to przeguby, zużyte lub zacierające się potrafią sprawiać wrażenie trzęsienia kierownicą, a po przekroczeniu pewnej prędkości drgania się gubią.
    Dj
    Początkujący
     
    Posty: 126
    Miejscowość: Wrocław

    19 Cze 2008, 18:51

    Czy może to być zagrożenie w czasie dłuższej jazdy?
    andy5
    andy5
    Nowicjusz
     
    Posty: 2

    20 Cze 2008, 00:43

    Trudno stwierdzić zagrożenie nie wiedząc nic o przyczynie, śruby w kole raczej się nie odkręcą, łożyska mogą szybciej się zmęczyć. Na początek proponuje nie przekraczać 100 km na godzine :wink: P.S. Kiedyś miłem taki przypadek że po remoncie półosiek klient przyjechał ze skargą że strasznie mu bije kierownicą, okazało się że przy wkładaniu półośki do skrzyni wypadł jeden wałeczek z łożyska i to było przyczyną.
    Dj
    Początkujący
     
    Posty: 126
    Miejscowość: Wrocław

    27 Cze 2008, 12:19

    wYMIEŃ ŚWIECE I PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA
    qrek4
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    27 Cze 2008, 22:54

    qrek4 napisał(a):wYMIEŃ ŚWIECE I PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA
    sorry co mają świece do kierownicy?? Chyba o czymś nie wiem :cry:
    Szatek
    Aktywny
     
    Posty: 302
    Miejscowość: Elbląg
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jak działają aukcje samochodów poleasingowych?
      Kupno samochodu jest zawsze niemałym wyzwaniem. I dotyczy to zarówno małych oraz średnich przedsiębiorców, jak i osób prywatnych. Spora część używanych samochodów sprzedawana jest przez handlarzy, ...