Do 11tyś, od 97 do 00r, oszczedny, mocny z dobrym wyposażeni

25 Mar 2009, 23:04

Witam !!
To mój pierwszy post i prosze o wyrozumiałośc jeśli czegos nie bede wiedział. Poszukuje samochodu jak w opisie , wiem ze ciezko jest ale sa takie. Szukam dokładniej samochodu jak np. VW Polo, seat ibiza, honda civic, renault megane coupe, corsa. dodam ze mialem juz corse B 1.4B 8v a teraz obecnie jeżdze Wv polo 2000r SDI. Polo za słabe jest.
Chce zebyście mi pomogli i napisali jaki samochodow najlepiej wybrać benzyne czy diesla itp itd. dodam ze conieco znam sie i jezdzilem wieloma samochodami wiec nie jestem laik.
siwusek
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce

25 Mar 2009, 23:46

oszczedny mocny i z dobrym wyposazeniem przychodzi mi do glowy bmw e34 diesel.tylko ze rocznik 96' maksymalnie
matttias1234
Zaawansowany

Miejscowość: Dolnyśląsk

26 Mar 2009, 08:50

W Polo ciężko ci będzie znalezc ofertę w miarę szybkiego auta.
Jak najbardziej Civic i Meganka zaspokoją twoje potrzeby przyspieszeń.Niezle zbiera się też Almera 1,6. Jeśli chodzi o coś z dieslem pod maską,to jedynie pozostaje Tobie Ibiza TDi. :wink:
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2009, 09:16

który silnik jest bardziej mocniejszy? TDI 90km czy benzyna 100km?
piotrauto
Stały forumowicz

26 Mar 2009, 10:12

100-konna benzyna oczywiście...Tylko jeśli porównujemy tan sam model auta.
artur73
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

26 Mar 2009, 16:40

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] -rzadko usterkowe auta
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] -dobre i mocne auta (moji rodzice takim jezdza)