Do 15tyś. Laguna, Passat, Mondeo?

19 Paź 2011, 13:49

Witam.

Mam 15tyś zł na auto. Myślę nad Laguną II FL, Pasacie B5, Mondeo lub ew. A4.

Co sądzicie? Czy lepiej VW lub Audi z 2000/2001 czy raczej Lagune lub Mondeo trochę nowszą z 2004/2005?

I jakie silniki, czy diesle (1.9) czy w przypadku VW/Audi 1.8T np.

Miał ktoś któeś z tych aut do porównania?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
human85
Obserwowany

19 Paź 2011, 15:35

Pasek 1.9 tdi 0 będziesz zadowolony ;)
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa

19 Paź 2011, 16:12

Jak mondeo to raczej po liftingu.Ja sam mam przed liftingiem i jestem całkiem zadowolony, a jeżdżę od 4 lat nim.A polecam dlatego że po liftingu były lepiej wykonane oraz lepiej zabezpieczone antykorozyjnie, choć trudno będzie znalezć w tej cenie.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Paź 2011, 16:17

Zgodzę sie z kolegą powyżej tylko trzeba pamietac o przednim zawieszeniu ze jest drogie w serwisie i lubi się psuć,możesz również podejrzeć a4 ale moim zdaniem niewarto przepłacać bo masz w sumie podobny samochód tyle ze mniejszy i z czterema pierscieniami na grilu ;)Mondeo tez fajny samochodzik tyle ze ma problemy z korozją ale po za tym zadnych powazniejszych wad moze jeszcze trochę gorsza jakosc tworzyw ale ogólnie tez spoko ;DLagunę miał kolega i strasznie się sypała elektryka do tego stopnia ze wkoncu ją sprzedał...
Moim zdaniem za 15 tys powinienes tez rozwarzyć octavię I samochód praktycznie bez obsługowy tyle ze ma bardzo mało miejsca na nogi na tylnej kanapie,odemnie to tyle ;)

Aha i pamiętaj ze passata lepiej brac po lifcie poprawiono trochę to i owo.
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Za górami za lasami ;)

19 Paź 2011, 16:21