Jakie auto na start do 3tyś?

20 Paź 2011, 19:46

Witam,
jestem w końcowej fazie egzaminu na prawo jazdy i szukam jakiegoś samochodu do 3tyś. Dzisiaj rzuciła mi się w oczy alfa 146 1,6 benzynka (nie chce gazu, od razu mówie)
Rzuciła mi sie ze względu na klime, która teraz w zimie się przyda i ogólnie auto całkiem miłe dla oka. Nie jestem specem w dziedzinie aut, w sumie nigdy jakoś specjalnie nie interesowałem sie tym co mają pod maska i nadal nie rozumiem do czego leje się rope ;o
No, ale mniejsza o to, chce tylko zaznaczyć że jestem laikiem w tej dziedzinie i prosze o rady co w tej cenie moge ciekawego znaleźć. Nie chce jakiegos golfa, polo czy cinquecento.
Oglądałem też mazdy mx3, ale one podobno palą po 10litrów więc to jednak lekka przesada. Civic V w sedanie tez wydaje się interesujący.
No cóż, czekam na Wasze rady i kilka słów nt. tej alfy 146 bo spodobała mi się niesamowicie, a na allegro do 3tyś jest tego troche ;)
Pozdrawiam
conix
Nowicjusz

20 Paź 2011, 20:22

radze najpierw poczytac a nie zakladac kolejny temat
pierwsze-auto-do-3tys-zl-vt46679.htm
pierwsze-auto-3tys-vt50074-15.htm#p307616
sportowe-auto-do-3tys-vt45006-15.htm#p307654

co do civica to za 3tys mozesz kupic ale po dzwonie lub z bardzo bogata przeszloscia
bioly21
Zaawansowany

Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

20 Paź 2011, 20:54

Pomysł z alfą bardzo mi się podoba(sam mam alfę 156). Zobacz w jakim stanie jest ta sztuka bo części do najtańszych nie należą. Jeżeli chcesz wyróżnić się z tłumu golfów, passatów to warto rzucić na to okiem.
Nesil
Początkujący

Miejscowość: Suwałki
Prawo jazdy: 05 05 2009
Auto: Seat Ibiza 07rBMW e30 325Turbo
Silnik: 1.9 TDI,M50b25 turbo

20 Paź 2011, 21:56

Klima przydatna w zimie?Z jakiej racji?Żeby miec temperature jak na Syberii :mrgreen:
Jeśli masz tylko 3tys.zł to w żadną Alfe sie nie pakuj bo kupisz skarbonke bez dna,o te samochody trzeba dbać i wymieniać wszystko na bieżąco.