Witam, szukam auta z silnikiem benzyna 1.2 do 1.6.. trasa jaką najczęściej pokonuje to 7km (tyle mam do pracy), interesuje mnie auto 3drzwiowe.. zgrabne czekam na sugestie:) z góry dzięki
do jakiej kwoty szukasz?jakieś wymagania czy tylko zaznaczona pojemność?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Moje propozycje: Volkswagen Polo IV: - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] -w 1.2 trochę mułowaty jest - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Volkswagen Lupo: - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
o kurde,faktycznie zapomnialem,skupiłem się tylko na poście.dzięki maciek za uwagę.jaka wtopa.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Kamperem na wakacje - poradnik dla początkujących Podróż kamperem jest porównywana do żeglowania na pokładzie jachtu. Przez wielu jest to uznawane za jeden z najlepszych sposobów na spędzenie wakacji. Na szczęście nie trzeba być właścicielem dobrze wyposażonego ...
Szukamy samochodu za granicą - strony z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Poszukiwanie samochodu za granicą może być korzystne, ponieważ często pozwala na znalezienie lepszych ofert lub modeli niedostępnych w kraju. Jednakże, zanim podejmiesz decyzję o zakupie samochodu za granicą, warto wziąć ...
Myślę,że jeżeli codziennie dojeżdżasz do pracy 7 km,to najlepiej byłoby skupić się ekonomice danego auta. Moc odgrywa mało istotna rolę. Co powiesz o Renault Clio w wersji 3 drzwiowej z mniejszym silnikiem? Spali Ci około 5 l na 100km,więc myśle że warto się nad tym zastanowić.