Do 45 tys jakie bmw???

25 Lut 2018, 12:47

Witam planuje zakup bmw e60 polift 2007r< pytanie jakie są rodzaje i czym sie róznią jakieś m-pakiet, shadowline itd nie znam
sie na bmw zwykle miałem same mercedesy.
budżet-max 45tys
region- Łódzkie
Użytkowanie- troszkę miasto ale wiecej trasa.
Własne potrzeby: by była skóra :D lpg albo mało awaryjny diesel.
Ostatnio edytowany przez burmistrz123 25 Lut 2018, 16:37, edytowano w sumie 2 razy
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

25 Lut 2018, 16:29

mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

25 Lut 2018, 22:39

No ok znalazłem sam :P nie wiem czy mogę tutaj wkleić link ogłoszenia?
bmw 520 diesel nie wiem czy to dobry silnik? czy awaryjny 163km w m-pakiecie 2007 rok 38tys zł sprowadzony
CZY TO DOBRY WYBÓR?
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Lut 2018, 09:17

Linki do oceny możesz wklejać.
2.0 to silnik taki se. Z mniejszymi przebiegami to hula bez problemów ale z większymi to zaczynają się kłopoty i może wykończyć człowieka.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2018, 14:06

Ile robisz rocznie km? W profilu masz 8 tys., wtedy raczej diesel odpada i brałbym jakąś mocną benzynkę. 2.0d od BMW to nic specjalnego. Ani to ekonomiczne (jak się zaczną naprawy to będzie DROGO) ani nie ma osiągów. Szukaj benzyny min. 2.5.
Jak nie BMW to:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

26 Lut 2018, 20:49

no fakt nie zmieniłem obecnie pracuje za granicą i często bym zderzał do polski wiec i o jakiejś tam oszczędności mowa :P ok 30000km na rok.
a motor 2.0 czy 3.0 jest bardziej trwałą jednostko gdzieś jakieś rzeczy wyczytałem ale chyba o e90 2.0d ze panewki czy coś tam odpada i wykrzywia korbowód jakoś tak
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Lut 2018, 20:53

Wysiliłeś się z poprawieniem tematu...

e65/66
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

26 Lut 2018, 21:21

No wiadomka że jak BMW w dieslu to 3 litry i każdy to potwierdzi. Druga strona medalu że 3 litry jest najbardziej poszukiwanym silnikiem a co za tym idzie mają najwieksze przebiegi ale za to są najbardziej trwałe.
Ossy napisał(a):Ani to ekonomiczne ani nie ma osiągów.

Podejrzewam że nie miałeś okazji tym nawet podjechać skoro tak twierdzisz.
Ossy napisał(a):(jak się zaczną naprawy to będzie DROGO)

A jak się zaczną naprawy w Lexie, Mercu , Volvo to będzie taniej :?: :no:
Ja też osobiście jestem za benzoliną chodz nie ukrywajmy że BMW lubi sobie jej trochę wypić, trzeba liczyć średnio jakieś 12-13 litrów także jak masz klepać km PL-->zagrabanica zagrabanica--> PL no to wiadomo że miło będzie sporo zaoszczędzić na paliwie. Podejrzewam że strzelasz w 2.0 ze względu na opłaty
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2018, 21:55

no opłaty nie wiem jak duza różnica jest miedzy 2.0 a 3.0 pewnie <300-400zł wiecej ale bardziej chodziło mi o trwałość i niezawodność silnika, mając 2 mercedesy wybrałem nietypowe motory i podobno awaryjne, jak sie później okazało rzeczywiście są awaryjne :P
Ciesze się, ze otrzymałem odpowiedzi i co nie co mi dopowiadacie, na temat innych samochodów ale, MB Klasa C W204 super samochód jednak mam uraz do tej marki ale samochód piękny.
Volvo prawie każde volvo wygląda tak samo :P nie powiem ciekawa oferta.
Lexus/y podobne do Avensis/Accord czegoś brakuje takiego no ciężko mi opisać < agresji > :P wnętrze wygląda super i jeszcze nigdy nie jechałem lexusem :) nie wiem jak z częściami, ale ceny pewnie kosmos jak do bmw seri 7.
czy jest jakiś inny pakiet do bmw niż ten M-pakiet i seria?
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Lut 2018, 22:19

Z tymi cenami części do lexa jako przyszły posiadacz bmw to poleciałeś ... :ok:
Ale niech tak zostanie :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10823
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Lut 2018, 22:57

burmistrz123 napisał(a):no opłaty nie wiem jak duza różnica jest miedzy 2.0 a 3.0 pewnie <300-400zł wiecej
myślałem że auto za granicą będzie rejestrowane ale skoro w PL to inna sprawa. Chcesz coś dowiedzieć się o Lexusie to kolega szybki dużo wie na temat tej marki wiec napewno udzieli Ci sporo rad i informacji jakie Cię interesują. Lex to najsensowniej w V8
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2018, 23:01

Porównuję osiągi 2.0d vs 3.0d -> wtedy 2.0 nie ma szans. Po co brać 2.0d, gdzie koszty typowych usterek mogą być równe (lub większe) niż koszty typowej eksploatacji 3.0d?

Jak kolega robi 8 tys. km rocznie to nawet te 12l Pb średnio daje ~4500zł na paliwo rocznie. Dobre opony 18 cali będą kosztować przeszło 2000zł.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

26 Lut 2018, 23:26

Robi 30 tyś jak napisał, pewnie przeoczyłeś. Nie wiemy też w jakim kraju jest autor ale ogólnie na zachodzie benzyna jest dość droga, gazu się nie opłaca bo jest niewiele tańszy, dlatego na zachodzie Diesel jest bardziej popularny bo oni w wiekszości nie tłuką auta niewiadomo ile lat i nie myślą o awariach. W takim wypadku 2x mniejsze spalanie i tańsze paliwo daje spore oszczędności. Kolejna sprawa do przemyślenia to właśnie awarie w PL jesteś w stanie wszystko naprawić taniej, mamy bardzo duży dostęp do zamienników a na zachodzie za to nie dość że jest ich mało to wcale nie są tanie a druga sprawa to dużo droższe roboczogodziny dlatego np wymiana sprzęgła będzie kosztować 2 tyś PLN a tam tyle samo tyle że w euro wiec niech się posypie w dieslu sprzęgło albo układ paliwowy i możesz swoje oszczędności wsadzić w auto.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16578
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2018, 23:52

No lpg jeśli mowa tutaj Niemcy- Bawaria LPG 0.55 euro ale co 5 stacja posiada lpg :) benzyna bardzo droga 1.45 diesel 1.11 euro. razy 4.1zł :P Naprawiać coś w Niemczech heh robią to dobrze i dają na to gwarancje to co naprawiają, ceny?
ONI nie wkładają zamienników żadnych !!!
katalog->numer z katalogu-> zamawianie oryginał i wsio na drugi albo tego samego dnia ma dana część i montuje odbiór samochodu max 1-2-3 dni robocze. kolejny proszę jak doktor heh
moja polska firma oddaje tu do nich samochody i znam ceny nie ważne jaki warsztat każą nam się nawet targować co nikomu to nie wychodzi bo średnio spuszczają 15-20 euro
zafira 3 klocki przód tył i olej-filtr 490 euro
wymiana 2 amortyzatorów tył 2004r vito 900euro
wymiana tarcz i klocków przód vito 2006r 660 euro
myślisz, ze coś ci extra zrobi skasuje błędy czy coś?za to ze tyle euro kasuje nic z tego ;/
naprawiamy tutaj bo taniej wychodzi, jeśli mamy spalić benzyny na 1800km by naprawić coś w pl.
hmm lexus v8 :) ?
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

04 Mar 2018, 22:05

Miało byc bmw e60 ale jednak coś mi podpowiada szeptem za uchem kup chryslera, kup chryslera.
Nie znam się kompletnie na tej marce z tego co mi wiadomo to auto ma tandetne wykończenie, ceny części dość spore jak i naprawy ale nie wiem jak z trwałością boje się o elektrykę i o ten skomplikowany silnik 5.7l do tego jeszcze gaz.
po ten samochód będę jechał za 5 dni powiedzcie mi na co zwracać uwagę przy zakupie? szarpanie skrzynia stuki czy co?
ten biały kolor trochę nie za gejowski dla faceta?
[link do oferty na Olx wygasł]
Ostatnio edytowany przez mike, 04 Mar 2018, 22:47, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Masz aktualny temat, nie zakładaj kolejnych
burmistrz123
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 14 11 1987
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Mercedes
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000