Do 60-80tys.

09 Sty 2015, 23:43

Witam,

konkretnie, poszukuję auta:
min 2013 rocznik, raczej od dealera, małe o sportowym zacięciu.
Silnik do 1.6, moc od 100-110km. Chcę, żeby miało <10s do 100km/h.

W zasadzie to tyle, mam kilka typów, ale jeżeli padnie ciekawa propozycja np. większego auta chętnie ją rozważę, na motoryzacji znam się słabo :)

typy:
ford fiesta black edition 140km
clio rs 120km
suzuki swift sport (?)
hyundai veloster
nowa corsa turbo

Dzięki za odpowiedzi!

edit: mieszkam w mieście, miesięcznie robię +/- 5000km
alun
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: hyundai ix35

09 Sty 2015, 23:53

Skoro tak dużo km robisz miesięcznie to nie lepiej zastanowić się nad jakimś wygodniejszym autem?
j0zek
 

09 Sty 2015, 23:54

CIągnie mnie do tych malutkich, z dużą mocą ;) i zawsze mam problem z parkowaniem na mieście :/
alun
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: hyundai ix35

09 Sty 2015, 23:56

Tylko uważaj w tych maluchach na duże moce z małych pojemności tzw. downsizing. Nic dobrego to nie wróży, choć autu kopa daje
Ostatnio edytowany przez tomek70, 09 Sty 2015, 23:57, edytowano w sumie 1 raz
Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
tomek70
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1023
Miejscowość: Łódź
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Ford Mondeo mk4
Silnik: 2.3 161
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

09 Sty 2015, 23:56

Daj sobie spokój z pudełkami, jedynie Hyundai może być. Poszukaj jakiegoś auta z segmentu C, chyba że chcesz potem kręgosłup leczyć
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

09 Sty 2015, 23:59

Dzięki za odpowiedzi, rzućcie proszę jeszcze jakieś propozycje większych aut, chętnie je przejrzę.
Auto będzie służyć max 3 lata, chyba nawet z wykręconym silnikiem w tym czasie się nie rozleci na trasie?
alun
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: hyundai ix35

10 Sty 2015, 00:05

A ja sądzę że Twoje typy są nijakie ani szybkie ani wolne ani oszczędne.
Wolałbym kupić jakiego małego warita za o wiele mniejszą kaskę i później podejmować decyzję ponieważ wydasz 70k a za chwilę coś Ci się nie spodoba i umoczysz 20% na samej stracie wartości.

Użytkowałem przez ponad rok colta czt który miał po mikro modach 220KM/300Nm Twoje typy pod względem doznań miażdżył a sprzedałem go za 19k i zaznaczę że w stanie super+ więc po co sie pchać za 70k w nijakość?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Sty 2015, 01:21

Dzięki za odpowiedź!

Liczy się dla mnie bardzo również wygląd, a colt, o którym piszesz nie podoba mi się kompletnie.

Mam nadzieję, że ktoś podeśle jeszcze jakieś propozycje :)

Pozdrawiam
alun
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: hyundai ix35

10 Sty 2015, 01:38

Może zwrócisz uwagę na starsze zadbane auta :)

Moja propozycja
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
j0zek
 

10 Sty 2015, 01:41

Może astra:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

10 Sty 2015, 11:28

Ja bym pozostał przy jakimś małym hot-hatchu tak jak autor chce i ma problemy z parkowaniem i znalezieniem miejsca :ok:
Ewentualnie poszukał Imprezy w hatchu
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

10 Sty 2015, 14:14

dzida napisał(a):Ewentualnie poszukał Imprezy w hatchu


Podobno ten silnik w sti (2,5) to odpowiednik wieśwagenowego 2,0 tdi :lol:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Sty 2015, 14:20

Słyszałem, że są jakieś problemy z panewkami i tłokami w 2,5 ale to było nasilone w poprzedniej generacji. Niestety nie wiem czy dalej z tym jest problem czy po prostu ciągnie się opinia z poprzednika.
Za to diesel 2,0d Subaru bije się z 2,0TDI o miano szmelcu :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

10 Sty 2015, 14:41

dzida napisał(a):Słyszałem, że są jakieś problemy z panewkami i tłokami w 2,5 ale to było nasilone w poprzedniej generacji.

Ogólnie syndrom 4tej panewki dotyczy wszystkich subaraków a 2,5 miał dodatkowe atrakcje które są oferowane do dzisiejszego dnia.
dzida napisał(a):Za to diesel 2,0d Subaru bije się z 2,0TDI o miano szmelcu :D


Tu miałem okazję zgłębić temat i... diesel subaru w 2011 miał usunięte usterki więc jest gitara ale... no właśnie jest jedno małe "ale" które dotyczy diesli subarynki czyli serwis... musi być pedantyczny i najlepiej w ASO albo gdzieś gdzie mają kompa serwisowego do podłączenia silnika.
Co 30tyś.km trzeba uruchamiać wtryski auta w jakimś tam trybie a do tego też trzeba zadbać dpf... zaniechanie tych czynności nawet na jednym przeglądzie może zaowocować awarią za 12-14k.
A w normalnym użytkowaniu dieselek z subaru jest fajny bo cicho pracuje, fajnie jedzie a do tego przy normalnej jeździe trudno przekroczyć 6,8l co w aucie wielkości foresterka i stałym napędzie 4x4 jest gitarowe.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Sty 2015, 14:44

Ale podobno sprzęgła dalej rzadko wytrzymują 100tys. km, a nawet mniej z tym dieselkiem i trzeba montować jakieś twarde pro-zestwy :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010