
gzotyczne dzieło sztuki inżynierskiej powstało w Szwajcarii. Blisko 170-konny silnik (konstrukcja Bawarczyków) oddaje moc przez 6 biegów do przodu i jeden wsteczny.
Tylne koła nakręca wał kardana, mało tego jest też tylny dyferencjał - za ekstra kasę nawet z automatyczną blokadą.
Nie ma napędu na cztery koła, dlatego nici z błotnych zabaw. Jednak szerokie opony i niski środek ciężkości sprawiają, że GG jest idealny do wyczynowych slalomów czy szybkiej jazdy po krętych drogach.
Sprint do setki trwa mniej niż 5 sekund. Rozpędzanie kończy się przy 225km/h.
Każde z kół jest zawieszone niezależnie. Plątaninę drążków wspomagają hydrauliczne amortyzatory z możliwością zmiany ustawień.
Cena? Ponad 60 tys. euro (ok. 230 tys. zł) - zależnie od opcji i polakierowania. Z zamian przysyłają bombę adrenaliny.
[Źródło: dziennik.pl]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]