Dobór koloru felg przy renowacji

19 Maj 2018, 16:22

Witajcie,

Niedługo mam termin na renowację felg, stoję więc przed problemem wyboru koloru felg. Gdyby auto było czarne lub białe to pewnie nie miałbym problemu, ale tak jak są różne zasady w ubiorze "jakie kolory powinno się łączyć razem", to też kolor felg pasuje lepiej do nadwozia tego koloru lub innego.

Kolor mojego auta to Cayenne Orange, stąd nie mogę sobie wyobrazić co wyglądało by dobrze. Początkowo zdecydowałem się na czarny połysk, lecz mam jeszcze trochę czasu na zmianę decyzji.

Co wy radzicie? Czy felga ta nadaje się np. na czarny kolor + czerwony rant? Nie znam się zupełnie na tych rzeczach, stąd może Wy będziecie umieli coś podpowiedzieć.

Felga 17 cali była póki co jako polerowane aluminium.

W załączniku niżej przesyłam zdjęcia auta, abyście mieli dobre zobrazowanie sytuacji, z góry dziękuję Wam za pomoc, ciężko wybrać coś fajnego tym bardziej, że jestem często totalnym bezguściem. :D

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

skillowsky
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 02 11 2015
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane III
Silnik: 2.0 TCE 180KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

19 Maj 2018, 21:04

Ja bym zrobił czarne mat lub zostawił tak jak jest.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Maj 2018, 01:04

Dziękuję za podpowiedź.
Co do rodzaju czarnego koloru to raczej wolałbym połysk niż mat, dodatkowo jeśli chodzi o utrzymanie ich bo mat podobno ciężej utrzymać na felgach.