Dobry Akumulator do Peugeot 206

30 Kwi 2021, 17:16

Dobry dzień!

Jestem początkującym kierowcą, nabyłem autko jak w tytule (Peugeot 206 quiksilver 1.6), nie znam się nic, nie mam się kogo poradzić w realnym świecie, więc zawitałem tu. ^^ Szukam DOBREGO akumulatora do mojej bestii. Zostawiłem raz auto z włączonymi światłami na 10minut i nie chciał odpalić, musiałem pchać i dopiero załączył. Jestem raczkujący w motoryzacji, ale irytuje mnie jak coś, gdzieś nagle nie działa.. :D Dlatego chciałbym troszkę lepszy akus niż jakiś taki "ZWYKŁY", jeśli można to tak nazwać.

Pozdrawiam!
Maksymalnie94
Nowicjusz

01 Maj 2021, 10:32

Maksymalnie94 napisał(a):Zostawiłem raz auto z włączonymi światłami na 10minut i nie chciał odpalić

No to aku jest albo niedoładowany, albo już słaby. 10 minut świecenia świateł w samochodzie, rozładuje aku, ale nie do końca. Powinno starczyć prądu na uruchomienie silnika.
Maksymalnie94 napisał(a):musiałem pchać i dopiero załączył.

I tu bardzo poważny błąd :!: Takie odpalanie na pycha, może cię kosztować delikatnie mówiąc remont silnika...
Maksymalnie94 napisał(a):nie znam się nic,

Maksymalnie94 napisał(a): Jestem raczkujący w motoryzacji

Tutaj zabrzmi to może wyniośle, nieprzyjemnie, ale tak jak nieznajomość prawa szkodzi, tak samo nieznajomość samochodu też szkodzi. Jaki jest na to sposób?
Maksymalnie94 napisał(a):nie mam się kogo poradzić w realnym świecie,

Maksymalnie94 napisał(a):irytuje mnie jak coś, gdzieś nagle nie działa.

Maksymalnie94 napisał(a):więc zawitałem tu