Dobry na 1 samochód dla studentki?

22 Maj 2009, 15:46

4 dni temu zdałam prawko:) zawsze marzył mi się nissan micra ale ten lepszy kupię potem:D Znalazłam w swoim mieście ofertę samochodu który od razu mi się spodobał bo to nissan i micra ale starsza wersja a że mam budżet ograniczony do 5 tys. chciałabym go kupić. Ale tu pojawia się problem . W ogóle nie znam się na samochodach nie wiem czy jest dobry i czy nie rozwali mi się zanim jeszcze ruszę:) Zadzwoniłam do sprzedawcy i powiedział że karoseria jest porysowana z przodu i z boku coś czytałam o pastach wypełniających a jeśli nie to pojadę do lakiernika i wypełnię niedoskonałości ( ponoć wypełnienie kilku miejsc kosztuje ok 300 zł). Nie ma także wspomagania kierownicy ale ja i tak jestem nastawiona na to że dodatkowo wpakuje w niego 1500 zł mając nadzieje że będzie wszystko co mi będzie potrzebne. Bardzo mi na tym samochodzie zależy. Proszę o szczere opinie i ewentualnie o informacje jakie mogłabym wyciągnąć od sprzedawcy. Pozdrawiam:*

Link pięknej micry:D
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
bella21
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin

22 Maj 2009, 16:39

Jak się nie znasz to sama nie jedź go oglądać, weź jakiegoś znajomego kolegę który się zna na rzeczy. Silnik trzeba odsłuchać jak pali, jak ciągnie na poszczególnych obrotach, jak dymi. Poza tym trzeba sprawdzić czy był bity - nie będę się rozpisywał, zawieszenie obejrzeć.

Jak nie masz znajomego to zorientuj się gdzie jest jakaś stacja kontroli pojazdów, trzeba tam pojechać i powiedzieć żeby sprawdzili go, mają zapewne czujnik lakieru, znają się na samochodach to obejrzą go pod spodem, jak ładnie poprosisz kogoś to zbadają go lepiej. Koszt 50-200 zł.

Samej nie polecam mimo wszystko jechać i sprawdzać, nie chodzi mi o to że się nie znasz ale jak sprzedawca zobaczy że kobieta to zacznie wydziwiać i opowiadać bajki. Musi być też druga osoba żeby chłodno popatrzyła na całość bo Ty się możesz zakochać w aucie od razu i kupić nie patrząc na najważniejsze.