5,7 i 6,1 dwie różne wersje auta. Ta pierwsza w miarę szybka ale inny zawias, hebel, różnice w skrzyniach itp.
Co do napraw to ogarnie zwykły mechanik ale... i tak od czasu do czasu pojechałbym do ososby wyspecjalizowanej w autach z usa na weryfikacje ewentualne poprawki tego co popsuł zwykły mechanik
Części eksploatacyjne dostępne i dosyć tanie ale... w razie poważnej awarii np: silnika może być problem np: 6,1 to koszt 20k. Jest też troszku niuansów właściwych dla danej opcji silnikowej więc kontakt z kimś kto to ogarnia byłby wskazany.
6,1 w jeepie pali od 20-30l pb. W zwykłym sedanie może mniej.
Wersja 6,1 jest w/g mnie mocno zabawowa bo swoją charakterystyką zaskakuje oczywiście na plus i przy ośce rwd trzeba być ogarniętym żeby sobie poradzić.
Np: Jeep srt jest jednym z aut gdzie jego masa oraz parametry tabelkowe są wolniejsze od samej jazdy
![OK :ok:]()
więc przekładając to na lżejszego czellengera pewnie będzie
No i budżet na srt masz średni .