REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tak, przy takich parametrach serownik sam powinien zacząć procedurę wypalania. Niestety żadna kontrolka o tym nie informuje a zaobserwować możesz to jedynie po chwilowym wyższym spalaniu nawet o 2 litry czyli w trasie powinno to być widoczne bo jak lecisz i pali 5.5 a raptem pokaże się ponad 7 to już wiesz że trwa procedura wypalania i wtedy najlepiej trzymać obroty około 3tyś. nie zmieniać biegów i jechać jednostajnie aż do jej zakończenia kiedy spalanie wróci do normy.Nimothan napisał(a):Z zebranych przeze mnie informacji wynika że powinienem
Na trasie zazwyczaj lecisz na najwyższym i tu znaczenie większe mają obroty jak lecisz 110 km/h i na 6 biegu masz 2 tyś. obr to wrzuć na 5 i spróbuj tak jechać jakiś czas.Nimothan napisał(a):Czy to się robi na jakimś konkretnym biegu ?
Nie ma pod warunkiem że masz odpowiednie obroty.Nimothan napisał(a):Tempomat nie ma wpływu na proces wypalania DPF?