Dostawczak do 20 tyś netto.

29 Gru 2018, 19:06

Panowie zakładam nowy temat bo stary juz nieaktualny.

Zdecydowałem że poszukam czegoś droższego co powinno posłużyc kilka lat.
Wymagania dostawczak z jak najwieksza skrzynią minimum 3 metry w jak najlepszym stanie.

Miałem tego na ogledzinach w warsztacie :
[link do Gratka wygasł]

Lista usterek spora ale z najważnjejszych ślady oleju w okolicach rozrzadu, miski olejowej oraz turbo.Nie było tego duzo ale zawsze taki zakup może skończyć sie wejściem na minę. Dodatkowo sporo błędów w komputerze poduchy , ABS najśmieszniejsze że żadne kontrolki wskazujące na błędy się nie paliły.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]?
W sprawie tego umawiałem sie po 2 stycznia. Facet zgodzil sie bez problemu na sprawdzenie w warsztacie. Tylko nie wie jeszcze za ile na F-rze go sprzeda.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tu własciciel stwierdzil ze byc moze gdzies w poblizu byłby w stanie podjechac na ogledziny. Faktura rowniez na nizsza kwotę.

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1YotT/
Tu maja sporo masterów ale wszystkie L2H2 nic dłuższego ale okazuje sie że w tym miesiacu wynajmowałem u nich dostawczaka więc moge z nimi pogadać czy nie moga czegos dłuzszego ściągnąc.


Co jeszcze w tej cenie rozważyć?
Najlepiej cos w Warszawie i bliskich okolicach bo tu mam największe możliwości sprawdzenia samochodu. Wiem ze 20k to nie dużo ale nie chce sie wpieprzyć na mine.
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

29 Gru 2018, 19:57

Dobrze zrobiłeś podnosząc budżet ale przy takich autach oceny wizualne za pomocą zdjęć nie mają w ogóle sensu.
Co do aut sprowadzonych z Francji to odrazu sobie wybij je z głowy bo tu o busy się totalnie nie dba, auta z przebiegami po 100-200 tyś nadają się już na śmietnik, jedynymi busami z francji jakie można polecić to te z drogówki, nie wożą żadnych ciężkich towarów i są czystrze i tańsze bo mają modyfikację w postaci rolety na boku, jeżeli takie auto by Cię interesowało to mogę pomóc ale musisz pisać na PW

Tak jak wspomniałem wcześniej busy trzeba oglądać naocznie ale odpuściłbym auta sprowadzone gdyż ciężko będzie trafić coś wartego uwagi, równie trzeba zwrócić szczególną uwagę na auta pochodzenia polskiego bo mogły być wykorzystywane do transportu europejskiego a tam przebiegi są ok 20-30 tyś na miesiąc najczęściej wybierane auta to Ducato-Mastery-Boxery-Jumpery tyczy się to również Mastera II.

EDIT
miałem wolną chwilę więc popatrzyłem tak z grubsza co tam w tej warszawie i okolicach i widzę same perełki stan igła przebieg oczywiście ok 200tyś.
Zainteresuj się tymi
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/E39j/ zweryfikuj jak długo ma i skąd sprowadzony (jeżeli jest)

[link do oferty na Olx wygasł] tylko nie wiem czy potrzebny Ci taki duży

[link do oferty na Olx wygasł] Tu też dowiedzieć się czegoś więcej

[link do oferty na Olx wygasł] Krajowy i pierwszy właściciel no i możesz sobie vat odliczyć

No i mój faworyt [link do oferty na Olx wygasł]
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2018, 19:41

Dzięki Kao.
Sprawdze tego Sprintera pozostałe sa za daleko są szmat drogi odemnie.
[link do oferty na Olx wygasł]

Ten przebieg i rocznik troche przerażają . Na coś konkretnego zwrócić uwagę? Standard czy nie jest bardzo pordzewiały i czy nie się nie poci. Coś jeszcze z wazniejszych?

A ten Master pojawił się dziś. Rzut beretem odemnie. Chce go jutro obejrzeć.
Pisze ze z Polski a zarazem obecny właściciel ma go od 11 lat. Wygląda na L2H@ więc to ta minimalna wersja która mógłbym wziąć. Ma tez hak więc w razie czego mozna przyczepke podczepić. Jutro rano go obejrzę. Jakieś uwagi do tego?

[link do oferty na Olx wygasł]
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

30 Gru 2018, 19:49

przebiegiem sprintera w ogóle się nie przejmuj bo on wykręci jeszcze 2x tyle i 10x przejezdzi te mastery i inne ducata. Ten silnik nie ma bolączek więc poprostu sprawdz standardowo stan
Czy się po nim nie leje ( pocić się może)
czy skrzynia dobrze chodzi i nie harczy
czy most nie wyje i nie ma nadmiernych luzów
to najważniejsze. Sprinter gnije z wierzchu i nic na to nie zaradzisz na szczęście podłogi tak nie łapie.

Co do mastera to wrzuć link bo wrzuciłeś 2x sprintera
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2018, 19:56

[link do oferty na Olx wygasł]

Master powyżej.
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

30 Gru 2018, 20:03

ciekawy i tani, podejrzanie tani :? kolor niebieski może świadczyć o sprowadzeniu z holandii

szczególną uwagę zwróć na skrzynię no i rzecz jasna dwumas i turbo.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Fiat Tipo - kompaktowy sedan
    Fiat TIPO to całkowicie nowy, czterodrzwiowy samochód, stworzony od samego początku jako trójbryłowy sedan, zgodnie z koncepcją "Born to be Sedan ", co pozwoliło wydobyć zrównoważone kształty włoskiego ...

30 Gru 2018, 20:06

Ten Sprinter z tego co widać i można wyczytać w ogłoszeniu, jest zarejestrowany jako ciężarowy.
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

30 Gru 2018, 20:08

No ta cena dla mnie również wygląda zbyt atrakcyjnie. Nawet w środku w przestrzeń ładunkowa wygląda na nie zniszczoną. Obejrze go a jak bedze wygladał ok to wezme go do mechanika na kanał niech go przepukają.

Tu jeszcze od tych z Ożarowa od których wynamowałem kiedys auto pojawił sie kolejny niebieski. Idealna długość L3H2 i bagaznik. Z Niemiec ale juz po skrzyni w środku widac że swoje przeszedł.
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

30 Gru 2018, 20:09

Miałem też o tym wspomnieć że pisało coś koło 4,5 T ładowności więc bedzie lipka.


Link do drugiego mastera.

[link do oferty na Olx wygasł]
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

30 Gru 2018, 20:11

pkc napisał(a): jest zarejestrowany jako ciężarowy.
a jakie to ma znaczenie? to nawet lepiej

Nie patrz na te sprowadzone z przebiegiem od handlarzy bo źle Ci się to skończy. Jak chcesz to mogę zapytać o mastera tyle że stoi na śląsku ale pewniak bo to odemnie, jak sprzedaliśmy 2 lata temu to miał 82 tysiące.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2018, 20:14

Chodziło o to że przy ładowności 4,5 T na kategorii B nim już nie pojadę.

Śląsk daleko ale jeśli jest sprawdzony to chetnie dowiem sie wiecej.
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

30 Gru 2018, 20:27

to że zarejestrowany jest na ciężarowy to nie znaczy że nie możesz nim jezdzić, a jak osobówki są rejestrowane na ciężarowe to też nie można nimi jeżdzić na B? no chyba że o czymś nie wiem.

Edit
Właśnie się dokształciłem :naughty: fakt jeżeli DMC jest powyżej 3.5 to trzeba C
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16533
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2018, 20:34

Wszystko to co ma powyżej 3,5t to c nawet przyczepa z którą auto osobowe przekroczy 3,5t to dodatkowa kategoria no i viatol.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10777
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

31 Gru 2018, 13:27

Oglądałem tego Masteraz Polskiego salonu.

Mam mieszane uczucia.

Przez telefon facet zarzekał siże wszystko jest cacy nic nie trzeba robic itd.

Nadwozie wygląda ok ale widac że było robione niedawno szczególnie błotniki i nadkola po lewej stronie nawt został niespolerowany lakier. Przyznał sie że repertuarki były robione.

W środku okazało sie że reczny nie działa - rzekomo linka zerwana.

Podczas jazdy zapaliła sie kontrolka rezerwy pomimo wskazań że bak paliwa jest w połowie pełny. Facet stwierdził ze jak mu sie włącza to wie ze zostało mu 100 km do przejechania. Dalej nie wiem czy to wskaźnik pozimu paliwa jest walniety czy jakis czujnik.

Skrzynia biegów jedynka harczy przy wrzucaniu w czasie jezdy nawet tocząc sie . Walniety synchronizator? Sprzedający stwierdził ze juz tak kupił ijemu nie przeszkadzało. Generalnie skrzynia chodzi jakoś dziwnie żadnego oporu niema przy zmianie biegów wrażenie jakbym zmieniał biegi w zabawce(wyrobiona skrzynia?)

Silnikiem mocno telepie całe lewe lusterko w czasie jazdy lata. Jakbym manem jechał.

W kilku miejscach na silniku stary olej przy wlewie i na rurze turbo.
Pzyśpieszenie słabe szczerze jak jeździłem w zeszłym tygodniu tym 2,5 100 km to tamten źwawszy sie wydawał.

Po vinie sprawdziłem że samochód robi po około 8 tyś rocznie od 2014 więc mało eksploatowany. Dodatkowo hak i vat 1 wbite w dowód.

Sprawdzam czy uda mi sie dzis jeszcze do mechanika go wrzucic.


Nad tym sie jeszcze zastanawiam ale dopiero po nowym roku i facet nie chce całej kwoty na fakturze.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
7Arturo7
Nowicjusz
 
Posty: 26

31 Gru 2018, 13:44

7Arturo patrz na stan. Nie interesuj sięfakturami bo to będzie dodatkowy czynnik przez który nie kupisz auta. Teraz jestem w trakcie poszukiwań ramy do 20k i jest dramat gdzie staram się szukać benzyn które są łatwiejszi o wiele tańsze w serwisie. Na tą chwile nawet jak jest diesel wyglądający fajnie to nie ruszam się więcej niż 50km.od domu bo szkoda czasu. Tak jak szukałeś chrupków to mam wrażenie że auta chrupek vs droższe różnią się sposobem maskowania rdzy.
Ogólnie przyjmij że żadne z aut dostawczych dieslowych nie ma mniej niż pół miliona km.a dużo jest takich co ma grubo powyżej tego przebiegu.
P.s.

W czwartek jade oglądać benzyniaka z ch z małym potwierdzonym przebiegiem. Na szczęście 20km.od domu :mrgreen:

No i nie chce Cię martwić...ale kilka lat temu szukałem coś traficowatego blaszaka to do 20k.skończyło się tym że wziąłem nowego scudo w promocji rocznikowej i za 900zł miesięcznie miałe w d...pie wszystko. Był to najlepszy mój zakup. I gdyby ramy master/lt były w benach i troche tańsze zrobiłbym dokładnie tak samo. To tyle z kupowania dostawczaków w pl :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10777
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe