Dostawczakdo 20kzł

04 Lis 2010, 10:36

Witam, a więc tak, poszukuję dostawczaka do max. 21kzł wymagania jakie stawiam przed nim:
-musi być wersją max długa fajnie jakby był również max wysoki
-kat. B
- musi posiadać ramę

Do głowy przychodzą mi w tej kwocie 3 pozycje, Iveco Daily, Mercedes Sprinter/ VW LT.
Ktoś może coś podpowie na co zwrócić uwagę w w/w modelach? To że Sprinter gnije to nie musicie pisać bo to akurat wiem :wink:
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

04 Lis 2010, 20:01

Raczej zdecydowanie Iveco. Spoza listy to może jeszcze Master? Wbrew pozorom to bardzo solidny samochód. Nie licząc rdzy która jednak bardzo lubi sprintery to też samochód bardzo solidny, zwłaszcza silnik i skrzynię. Minusem jest napęd na tył, który nieraz zwłaszcza zimą sprawia kłopoty z poruszaniem się gdy na pace jest pusto. Ale jeżeli o mnie chodzi to zdecydowanie Iveco. Mam znajomego który natłukł jeżdżąc takim autem na zachód prawie 700 tyś km bez żadnych remontów.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

04 Lis 2010, 21:31

No właśnie mam styczność ze Sprinterem z pierwszego sortu, wersja 308 max długi na pojedyńczym kole, gnije masakrycznie, jest strasznie mułowaty, ale na dzień dzisiejszy przejechane ok 1.400.000km a od remontu ok 600.00km i jeździ.
Kumpel natomiast ma Daily i nie narzeka, napewno Iveco będzie młodsze i raczej lepiej wyposażone, nie wiem jak z LTkiem w końcu to bliźniak Sprintera, ale chyba korozja nie dopada go aż w takim stopniu jak Sprintera? A coś o silniku 2.5TDI, to jeszcze ten R5?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

05 Lis 2010, 19:57

[link do autocentrum.pl wygasł]
[link do autocentrum.pl wygasł]
[link do autocentrum.pl wygasł]
[link do autocentrum.pl wygasł]

Poczytaj i decyduj.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

08 Lis 2010, 09:34

Master odpada kategorycznie, po tych opiniach Daily raczej też, jesli znajdzie się LT/Sprinter w całkiem dobrym stanie to się chyba skuszę, ale Sprinter to tak jak by miał dyzla 2.9 to by było fajnie :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje gazowe V generacji
    Te instalacje LPG pozwalają na wtrysk gazu w fazie ciekłej do kolektora dolotowego (konieczność nawiercenia kolektora i montażu w nim wtryskiwaczy gazowych), bądź bezpośrednio do komór spalania za pośrednictwem wtryskiwaczy ...