Dostawczy do 15 tys.

13 Lis 2012, 17:07

Witam

Chciałbym kupić samochód dostawczy do 3,5t ale zupełnie nie orientuję się w temacie stąd prośba o rozłożenie tematu na części, rady, uwagi, na szybko myślałem o Fiacie Ducato, może Ford Transit, Mercedes-Benz Sprinter, Iveco. Nie mam absolutnie pojęcia. Mimo wszystko mam swoje kryteria, które, chciałbym żeby, przynajmniej częsciowo, samochód spełniał, a mianowicie: cena najlepiej do 10-15 tysięcy (oczywiście, jeśli to możliwe cena może być niższa, jeśli rozsądna, jeśli ktoś uważa, ze 15 tysięcy to bez sensu i zbyt wiele niech uzasadni, może warto będzie zaoszczedzić), silnik nie musi byc mocarny, moze być z plandeką lub metalową budą, jeśli z budą, może być wysoki, dodatkowo nie zaszkodziłby tylny napęd oraz mogłby mieć nowoczesny wygląd (odziany w efektowną reklamę, pomógłby w budowaniu wizerunku początkującej firmy, częstokroć, będzie on stał w miejscu wykonywanych prac, stąd mile widziany nowoczesny wygląd).
Liczę na to, iż zorientowani w temacie jak również użytkownicy w/w jak i nie wymienionych podzielą się opinią.

Wojtek
23wojtas
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nie mam

14 Lis 2012, 08:46

Ducato/Jumper to najkorzystniejsza propozycja,tanie,niezawodne i bardziej pakowne niż T4.
Sprintery są ale co z tego?Większość będzie zajeżdzona.
Iveco to prawdziwy wół roboczy ale lubią go męczyć częste drobne usterki.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Lis 2012, 10:38

Firma ogrodnicza, stąd pomyślałem o tylnym napędzie w choćby Transicie, z doświadczenia wiem, że w różne miejsca trzeba czasem dojeżdzać. Te francuskie to chyba na przód mają napęd. VW T4 faktycznie mało pakowne i raczej dobrze służy jako skrzynka narzędziowa aniżeli transporter do większych ładunków, rzuciłem go jako propozycje bo chciałem poznać opinie o nim. Sprintery wyglądaja na dosyć pakowne, jak jest w praktyce z eksloatacją?
23wojtas
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nie mam

14 Lis 2012, 11:14

To zależy,jak auto będzie dość mocno obciążone to tył napęd a jeśli nie (lekkie ładunki) to na przód.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Lis 2012, 13:52

A jeśli trudny teren? Np.: gliniasta droga po deszczu, nie utwardzona nawierzchnia, napęd na tył i bezwładność zwiększą przyczepność. A Renault Trafic, Opel Vivaro? Ford Transit, słyszałem, że mocno załadowane lubiły się łamać, przynajmniej te starsze modele.
Prawda to?
23wojtas
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nie mam

14 Sty 2013, 14:08

Odświeżam, chcę wiecęj informacji.
23wojtas
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najbardziej ekonomiczne SUV-y
    Specjaliści z amerykańskiej organizacji Consumer Reports po raz kolejny wzięli pod lupę paliwożerność SUV-ów i wybrali najbardziej oszczędne auta z tego segmentu. Wszystkie przetestowane przez Amerykanów egzemplarze ...