Drastyczne zdjęcia...

03 Sie 2007, 17:04

Pod tym linkiem kryją się zdjęcia wypadku samochodowego w którym uczestniczyło kilku 18-stolatków...

http://motoryzacja.interia.pl/galerie/wypadki/uwaga-drastyczne-zdjecia,13023

KIEROWCA TEJ MAZDY MIAŁ PRAWO JAZDY DOPIERO OD TRZECH TYGODNI!!!

Ja jestem za tym by kierowcy, póki nie zrobią swego pierwszego 10 000 kilometrów nie powinni jeździć mając więcej niż 50 koni pod maską...

sam sobie przypominam, gdy półtora roku temu cisnąłem ostro moją 45 konną Corsę... nadal jestem młody i głupi, ale bynajmniej mądrzejszy niż w tedy... teraz nie jeżdżę więcej niż 100km/h, a bywało nie bywałe 140km/h...

Żal mi tylko tych rodziców...
Milwan

03 Sie 2007, 17:18

Dobrze, że napisałeś że to była Mazda...
I tak oto ilość idiotów na drogach maleje :roll:
DFireCrow

04 Sie 2007, 20:43

ciekawe ile miał na liczniku jak sie wpie***lił w dzewo
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

04 Sie 2007, 21:53

Milwan napisał(a):

Ja jestem za tym by kierowcy, póki nie zrobią swego pierwszego 10 000 kilometrów nie powinni jeździć mając więcej niż 50 koni pod maską...

Żal mi tylko tych rodziców...

No cóż Według mnie to nie zależy od tego ile ma sie koni pod maską tylko od:
1.Rozsądku
2.Umiejętności
Napewno było tak że pod presją kolegów dodał gazu do podłogi nie mając zadnego doświadczenia w jeździe nazwijmy ją rajdowa i ....Pozatym wiesz jadać z prędkościa 50 w maluchu powiedzmy sobie szczerze nie jesteś bezpieczny :)A jadąc sobie nawet tą sete jakimś dużym autem osobowym jesteście juz troche berdziej bezpieczni Mówie to w w celu aby uświadomić że przedewszystkim !!rozsądek!! i jeszcze raz !!razsądek!! decyduje o tym czy właśnie taka mazda jechała by spokojnie dalej kolo tego drzewka a nie uderzyła w niego z tragicznymi tego skutkami..
Też mi szkoda tych rodziców ....
Pozatym zawsze może być tak że przejedzie se te 10 000 km a pózniej zacznie się ...Jazda 150 km/h po drogach publicznych