Drugi samochód do 25 tyś

19 Cze 2017, 16:34

Cześć, to mój pierwszy post, więc chciałbym się przywitać, jestem Szymon i obecnie jeżdżę xsara kombi, która mi się trafiła w cenie nowych opon i szyby :P Zbliża się moment wymiany tego cudownego samochodu i chciałbym prosić o pomoc.

Mam do wydania 20-25 tyś. Oglądając samochody powiedziałem sobie, że bedzie to astra H, albo volvo c30 jak bede chciał przygwiazdorzyć, co myślicie o tych samochodach i jaktak mają się do siebie?
Jak na razie wiem tyle, że w gre wchodzi tylko benzyna do ktorej później dodam gaz. Za parę lat to będzie pierwsze auto mojej siostry jak dorosnie.

Tak na prawdę jestem zielony i chętnie usłyszę wszelkie sugestie, czy kupować krajowe, zagraniczne, od pierwszego właściciela, czy niekoniecznie itd.

Z góry dzięki i pozdrawiam ! :)
Sim0n
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 03 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Citroen Xsara II

19 Cze 2017, 17:04

Cześć.
Zrobiłem raz test ... wybrałem losowo 10 aut z zaznaczoną opcją "Pierwszy właściciel: Tak" ... 9 z 10 miało więcej niż 1 właściciela, a rekordzista miał 8 właścicieli i przebieg skręcony z 305000km na 195000km, także to, co napisane w ogłoszeniu - często mija się z prawdą (i to bardzo często).
Każde auto musisz sprawdzić pod kątem bezwypadkowości (to, że w ogłoszeniu napisane jest "bezwypadkowy" nie znaczy, że tak jest naprawdę) jak i przebiegu (jeśli da się to stwierdzić), nieważne skąd pochodzi, niestety taki rynek.
A jak jesteś zielony to dlaczego by się trochę nie poedukować? - wiedza na pewno zostanie na przyszłość ... czyli google i hasełko "jak sprawdzić auto przed zakupem".
I się jeszcze okaże, że zostawisz Xsarę ;)
tomekdk

19 Cze 2017, 17:06

Zarówno astra h jak i c30 są ok.
Biorąc pod uwagę ilość sprzedawanych w PL aut znalezienie czegoś z PL salonu graniczy z cudem (w przypadku astry ów cud jest o wiele bardziej prawdopodobny)
Ciekawą opcją będzie bravo 1.4 T-jet.
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne