Drugi samochód - następca Corsy B, kilka propozycji

16 Gru 2012, 12:32

Witam po przejrzeniu forum i odnalezieniu kilku ciekawych tematów i przejrzeniu rynku mam do was pytanie.

Mam 21lat, jestem studentem do 20roku życia śmigałem na jednośladach (piękne czasy 4-5sek do 100km/h :P v-max~ 243km/h), ale mniejsza o to. W sierpniu kupiłem sobie pierwsze auto jakimś cudem po prostu tanio trafiłem Corse B 96r 1.2KAT 45KM od dziadka z Niemiec z śmiesznym przebiegiem 120tysi po dobrym serwisie i dbaniu o autko. Po nowym roku zamierzam go sprzedać, mimo że mało pali, po drugie nic sie nie psuje na razie ale części eksploatacyjne są bardzo tanie. Jednak sam wnoszę na wagę 82kg i mam 190cm (na siłowni w trakcie masy xD ) i po prostu kolana mam na kierownicy i strasznie mało miejsca już sie robi dla mnie :(

I oto moje typy przy budżecie opiewającym na kwotę od 5tyś do 8tyś (uszeregowałem je tak jak mi się wydaję wg. kosztów eksploatacji takiego auta + moje odczucie jakie bym chciał następne auto)

1) Opel Astra
2) Opel Vectra
3) Honda Accord / Civic Sedan
4) Citroen Xsara
5) Mercedes C180
6) Toyota Corolla
7) Audi A3 1.6 - 1.8
8) BMW E36 (316,318,320max)
9) Toyota Celica 1.8-2.0 Coupe

I tutaj pojawia się problem o ile motocykle i ich silniki miałem i mam dalej w małym palcu to jeśli chodzi o auta leże i kwiczę :(
Kiedyś bez wahania brałbym diesla ale teraz to sam nie wiem. Dlatego proszę was, innych użytkowników tego forum o pomoc w wybraniu najlepszej opcji dla mnie, abym do końca stycznia miał swoje wyrobione zdanie i zaczął poszukiwania wybranej wersji auta w dobrej cenie.

POZDRAWIAM SZEROKOŚCI :wink:
darlowiak
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 02 2010
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Opel Corsa B 1.2
Silnik: 1.2KAT 45KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

16 Gru 2012, 12:50

xsara lub civic tu masz na temat hondziny:
honda-civic-vi-generacji-opinie-o-silnikach-1-4-i-1-6-vt42995.htm

przyjemne autko...kolega ma i nie narzeka
newerever