Dusi sie i gaśnie

07 Mar 2014, 23:11

Witam problem dotkną uno 1.4. Dziś odpaliłem go i po 2h jeździe samochód zaczął szarpać na każdym biegu i gasnąć oraz wogóle nie miał mocy a na luzie przygasał a czasami też potrafił zgasnąc , na full gazie wogóle nie ma reakcji , czasami jak pare razy wcisnełem gaz to złapał full obroty ale tak to cały czas gaśnie i brak mocy oraz nie wkreca sie na obroty wyższe i na niższe też
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

10 Mar 2014, 21:33

Układ zapłonowy jest winny. Świece, przewody WN na początek. Przewody możesz sprawdzić w stary sposób, jakimś zraszaczem lub spryskiwaczem do mycia szyb popsikaj delikatnie wodą przewody WN i zobacz czy nie skaczą iskierki, oczywiście musi się to odbywać w ciemni
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

10 Mar 2014, 21:46

Powiem takie coś pompa raz pompuje normalnie a raz wogóle
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

10 Mar 2014, 22:10

to skoro uwazasz ze to jest przyczyna to po co piszesz na forum?
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

10 Mar 2014, 23:05

Pisze bo to ! z pytaniem czy jest możliwe że raz pompa działą a raz przerywa?
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

10 Mar 2014, 23:14

hrostak napisał(a):Pisze bo to ! z pytaniem czy jest możliwe że raz pompa działą a raz przerywa?

A jasne że możliwe. Pompa to silnik elektryczny prądu stałego. Są w nim szczotki. Gdy się skończą to tak może być. Teoretycznie pompa jest nierozbieralna , więc tylko wymiana. Wymiana ale tylko i wyłącznie po upewnieniu się że nie ma przerw w jej zasilaniu.Pozdrawiam :D
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4901
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

10 Mar 2014, 23:20

Dobra to ostatnie pytanie czy pompa może sie przytrzeć przy jeździe na rezerwie czy pada od razu? czy może sie troche przytrzeć?
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

11 Mar 2014, 11:53

Może się przytrzeć i paść kiedy tylko się jej spodoba. Nawet nowa.
A ja proponuję zacząć od zainteresowania się filtrami - paliwa i powitrza. Dodatkowo paliwo - czy jest dobrej jakości.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Mar 2014, 13:43

Witamy. Pompa oczywiście może być winna tego, że auto się tak zachowuje. Również istotne jest to, że auto jeździło na rezerwie. Należy sprawdzić pompę zasilanie i oczywiści filtr paliwa który może ograniczać ciśnienie paliwa.
AutoConrad
Aktywny
 
Posty: 290
Miejscowość: Warszawa
Auto: różne marki

14 Mar 2014, 21:51

Pompa wymieniona, przewody też a problem nadal istnieje z tym że jeśli dam mu dużo gazu na każdym biegu to chodzi dobrze a jak jadę na wolnych obrotach to problem sie pojawia. Co to?
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

15 Mar 2014, 10:34

Świece wymień
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

18 Mar 2014, 22:42

Świece wymieniłem , ale jak wymieniałem to załwarzyłem że są one bardzo suche czyli to wina dostaje za mało paliwa ale czego może to być przyczyna pompe wymieniłem filtr paliwa jest dobry to co
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

18 Mar 2014, 23:04

A od kiedy maja być mokre? Właśnie takie jak masz sa w porządku, maja mieć brązowawy kolor wtedy spalanie jest ok
kamilos011
Początkujący
 
Posty: 101
Miejscowość: Biała Podlaska
Prawo jazdy: 10 07 2010
Auto: Bmw E38
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2001

19 Mar 2014, 00:03

One nie są kawowe, są takie białe taki kolor podobny do tego:
Zdjęcie
hrostak
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 03 06 2007
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Ford Kuga
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009