Muł samochodu

19 Mar 2014, 10:21

Witam, mam oto taki problem. Założyłem niedawno gaz i pojeździłem może góra 2 tyg i samochód złapał muła o 3,5 tys obrotów tak do 4,5 tys byłem w tym zakładzie gdzie mi założyli gaz i powiedzieli ze może to być przyczyną zapchanego katalizatora lub sondy i nie mogą mi tego stwierdzić tłumik i tak muszę wymienić ponieważ jest już zardzewiały i pruchniaty i myślę nad wywaleniem katalizatora i tłumika środkowego i wstawienia tam strumienicy.Czy wstawienie strumienicy da jakiś przybytek w mocy i co może być przyczyną tego muła ?
Dodam jeszcze że mam silnik 1.6 8v 1 punkt.
Prosiłbym o szybka odpowiedz bo zależy mi na czasie.
Kamil2014
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 02 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Opel astra II
Silnik: 1.6 8V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Mar 2014, 12:46

Strumienica pomaga szybciej usuwać spaliny z wydechu,poza tym dźwięk silnika jest ciekawszy.Niestety,jakość strumienic,tych tanich jest taka,że pomimo reklamy,że są zrobione ze stali Thyssen Krupp ja swoją musiałem obspawywać już kilka razy(kosztowała 120 zł plus kw),a mam ją ile?!Dwa lata dopiero?Pęka gdzie chce,żenada.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8604
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

19 Mar 2014, 13:19

Chciałem włożyć taka strumienice [link do oferty na Allegro wygasł] a tłumik taki [link do oferty na Allegro wygasł]
Kamil2014
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 02 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Opel astra II
Silnik: 1.6 8V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Mar 2014, 13:51

Raczej zakłady dokonujące tuningów nie oferują byle czego,poza tym stal nierdzewna jest zdecydowanie lepsza od aluminiowanej ale rdzewnej,no ale możesz błądzić,zacznij od sprawdzenia przepływomierza.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8604
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

19 Mar 2014, 14:40

w jaki sposób mogę sprawdzić przepływomierz najlepiej krok po kroku
Kamil2014
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 28 02 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Opel astra II
Silnik: 1.6 8V
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Mar 2014, 15:18

odepnij wtyczkę,poza tym masz zawór EGR,mógł zaciąć się w pozycji otwartej.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8604
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    Pieszy wchodząc na oznaczone pasami przejście często zyskuje fałszywe poczucie bezpieczeństwa. Jak gdyby fakt, że w tym miejscu ma pierwszeństwo, chronił go przed zagrożeniem. W rzeczywistości na przejściach dla pieszych ...