REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Niestety żadna wersja tego silnika nie jest godna polecenia i lepiej omijać ją szerokim łukiem.krysz90 napisał(a):Z silników benzynowych chętnie rozejrzałbym się jednostką o mocy 1.6 THP 125/155KM
krysz90 napisał(a):Ford Mondeo MK5 z silnikiem diesla 2.0 TDCi o mocy 180KM
Rokiko napisał(a):Mondeo to fajny wybór w tym segmencie i zastanawiam się czy faktycznie rezygnacja ze skrzyni automatycznej w takim samochodzie jest rozsądnym posunięciem. Tym bardziej że większość topowych modeli wyposażenia będzie miało właśnie automat.
Dokłądnie. Nie jest to jakaś skomplikowana rzecz, że będzie trzeba wymieniać podzespoły napędu czy zawieszenia, bo nie dadzą rady po podniesieniu mocy. Tutaj spokojnie można to zrobić jak wspomniał kolega.franccc napisał(a):Oczywiście, że masa osób robi prywatnie.
krysz90 napisał(a):Roczny przebieg zalicza się już pod silnik diesla dlatego też padło na ropniaka.
krysz90 napisał(a):eśli chodzi o mnie to głównie używamy mojego samochodu do wyjazdów poza miasto, raz na jakiś czas tygodniowe dojazdy do pracy.
franccc napisał(a):xD
Oczywiście, że masa osób robi prywatnie. Były czasy, że na grupach/forach forda się chłopaki ustawiali na jakimś parkingu i kilkanaście aut jeden po drugim robili.
Za 3-4 stówki do ogarnięcia spokojnie a jeśli masz trochę pojęcia to kabel z ali za stówkę i program forscan, gdzie licencja na 2 miesiące jest za free.
I to by było tyle z twoich domysłów
Edquar napisał(a):Bez hamowni i sprawdzenia chcoiażby jednostki w autach co mają po 150 tys+?
A jakaś gwarancja jest na oprogramowanie, na tę pracę?
A co jeśli coś wysiądzie? chiński kabelek, goście co z tutoriali coś umieją
no cóż kto bogatemu zabroni, ale mi by było szkoda auta za 70k na takie eksperymenty.
Poza tym jak dla mnie bezpiecznie na parkingu to można może żarówkę wymienić a nie programy do auta wgrywać.