Dylemat, astra g vs civic vi

05 Cze 2016, 13:56

chciałbym się was zapytać o opinie obu samochodów, ponieważ ja jestem w temacie zielony. Wyszukałem dwa samochody ktore najbardziej mi się podobają i maja odpowiadające mi wyposażenie, jednak nie wiem jak sprawa wygląda od strony technicznej, usterki, serwis, koszta, mam nadzieje ze ktoś z was pomoze mi naświetlić temat.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ridozu
Nowicjusz

Prawo jazdy: 12 12 2015
Auto: nie mam

05 Cze 2016, 14:15

Astra chyba tylko 1.6 8V i większe silniki,16V ma swoje bolączki.

Civic niby ładny ale wieloodcieniowy,i wisi już dość długo,z tym silnikiem poszła by w kilka dni od wystawienia.
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam

05 Cze 2016, 15:02

rozmawialem z gosciem od civica, powiedzial ze wszystko jest ok, nie ma problemu sprawdzic go na jakiejkolwiek stacji, mowi ze jedynym mankamentem jest przetarty wezyk aluminiowy od klimy, koszt okolo 100 + 100 nabicie, ale nie wiadomo jak jest naprawde, mam do dąbrowy spory kawalek drogi, przed pojechaniem na stacje diagnostyczna sprawdzilbym ta klime w serwisie
facet od astry gadal ze mna na wyjebce, jak zapytalem sie o komunitak InSP to powiedzial, no swieci sie i co ? kogo to obchodzi ? wiec nie wiem czy to serio jest nic, czy gosciu mial to w d....
ile kosztuje wymiana rozrzadu, czesci + robota do astry ? ile do civica ?
moze ktos inny rowniez chce sie w temacie wypowiedziec ? ;)
pozdrawiam
Ridozu
Nowicjusz

06 Cze 2016, 15:20

A skąd jesteś bo Toruń a Dąbrowa to spora różnica.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Cze 2016, 16:59