Dylemat: Golf V 1.9TDI vs Opel Signum 1.9CDTi

24 Lut 2014, 13:06

Witam

Jestem absolutnym nowicjuszem jesli idze o te forum i znajomosc tematu. Mam na autko przeznaczone 20 tys zł. Mam problem gdyz nie umiem sie zdecydowac:

Golf V 1.9 TDI 4motion zarejestrowany 2005 rok od dobrego znajomego ktory na pewno mnie nie przekreci na liczniku itd itp
lub
Opel Signum 1.9 TDCI 2005 rok bogato wyposazony tyle ze z komisu i do rejestracji

Chcialbym zasiegnac Waszej wiedzy na ten temat czy w ogole jest sie na czym zastanawiac i czy przeszukiwac dalej oferty Signum majac w nadzieii ze pojawi sie dobra w mojej okolicy (Lubuskie)

Autko ma byc glownie po miescie ale wiadomo ze raz na jakis czas i w trase.

Pozdrawiam i licze na pomoc. :wink:
Kiksu
Nowicjusz

Auto: Golf III

24 Lut 2014, 14:56

Jak masz pewne auto to bierz i się nie zastanawiaj :!:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

24 Lut 2014, 15:06

No wlasnie bije sie z myslami bo ch...a podoba mi sie te Signum niesamowicie. Tu mam 2004 do rejestracji ale jakie [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Golf nie jest wystawiony ale posiada: 2 kluczyki, 6 poduszek, tempomat, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, 4x4, 4 elk szyby, elektr lusterka, 6 biegow, central, klimatronik 2strefowy, ABS,ESP, wspomaganie kier, alufelgi, pasek rozrzadu wymieniony, od wrzesnia 2013 w kraju.
Kiksu
Nowicjusz

24 Lut 2014, 15:10

A ile ten Golf dokładnie kosztuje :?: Co do przebiegu to znajomy może Cie nie oszuka ale w Niemczech już mógł być skręcony :wink:
A co do Signum to przebieg pewnie dwa razy większy i odpicowany na handel.
Koniu
Forumowicz VIP

24 Lut 2014, 15:13

Golf wyjdzie mnie lacznie 22500 ale dogadam sie z nim ze 20 odrazu a 2,5 tys w ratach jak mi bedzie pasowac wiec tego nie licze. Znajomy kupil go bitego z przodu lekko bo tylko chlodnica dostala i przednia belka ale on tego nie ukyrwa a i robil go pod siebie i caly czas nim jezdzi.