REKLAMA
remin napisał(a):Teraz mi wpadła w oko honda accord 2.0 136 kucy
To w końcu zdecyduj się czego szukasz.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Barol napisał(a): Rover ma problem z niektórymi częściami.
Części są bardzo drogie.
Nieprawda. Większość osób nieposiadających żadnej wiedzy o marce uznaje mit nr 2 i w związku z tym uważa, że części są dostępne tylko w ASO. Wiadomo, że to co kupujemy w ASO jest zazwyczaj drogie. Identycznie sprawy mają się w przypadku ceny robocizny, która w autoryzowanych serwisach także do niskich nie należy.
Części nie są dostępne od ręki i trzeba je sprowadzać na zamówienie (a to długo trwa).
Fałsz. Taki pogląd reprezentują również osoby, którym brakuje chęci / umiejętności / wiedzy / zapału do wytężenia umysłu i poszukania czegoś na własną rękę. Zgadzam się, że nie zawsze uda się dostać coś "na już", ale sprowadzenie danego podzespołu np. z centrali firmy nie przekracza terminu kilku dni (pesymistyczne założenie). Wystarczy przejrzeć ofertę dużych sklepów (np. InterCars, TomaTeam lub Fota).
Na naszym rynku nie są dostępne zamienniki oryginalnych części.
Znowu nieprawda. Polecamy przejrzeć ofertę np. krajowego producenta filtrów Filtron, katalogi tłumików Bosal czy Asmet, wspomniany wyżej katalog on-line firmy InterCars. Wiele części dostaniemy także w sieci sklepów JapanCars. "Szukajcie, a znajdziecie...". Na rynku działają również firmy specjalizujące się w sprzedaży części do ROVERków (polecam dział "Części i warsztaty").
Aby reperować Roverka trzeba posiadać specjalne "angielskie" klucze (bo niby śrubki są mierzone w calach).
Nic bardziej mylnego. Wystarczy standardowy zestaw kluczy, w który powinien być wyposażony każdy dobry serwis mechaniki pojazdowej.