Dylemat początkującego taksówkarza. Prośba o pomoc.

10 Mar 2016, 22:08

Właśnie tego się boję bo wiele ludzi się nie zna i nie wymagam...
[link do oferty na Allegro wygasł]
muszysty
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 04 03 2013
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Nie mam

10 Mar 2016, 22:10

A ja na Twoim miejscu zweryfikowałbym troszku plany ponieważ zaczynasz a dopiero później może się okazać co Ci potrzeba. Na tą chwilę masz bardzo duże prawdopodobieństwo że po odpowiednim przeserwisowaniu w/w aut okaże się że dołożysz albo wyjdziesz na 0.

Tak naprawdę diabeł tkwi w szczegółach dam Ci prosty przykład co do MB.

Mój kolega ma CIk V8 4.3 niby tanio i fajnie, wszystko do kupienia na giełdzie aż tu nagle przy 170tyś.km. autentycznego przebiegu poleciał rozrząd i (ten nie zniszczalny)... do wymiany potrzeba unieść silnik, rozmontować pół przodu a części wyszły 2,2k+1,2k robocizna... przy okazji można zobaczyć świece 16szt.!!! i wymienić olej 8l. tak więc w tanim mercedesie naprawa bzdetów serwisowych wyjdzie ze świecami około 5k...

I nie piszę CI żeby obrzydzić Merca tylko chodzi o to że masz zarabiać na aucie więc jeden serwis może Cię kosztować 2miesiące pracy. I nie zapominaj że napisałem o benzynie a diesel hmmm jeszcze drożej.

muszysty napisał(a):Właśnie tego się boję bo wiele ludzi się nie zna i nie wymagam...
[link do oferty na Allegro wygasł]


Prosisz się o kłopoty ... nie razi Cię zakup auta do zarabiania mającego 360tyś.km. w dieslu???
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

10 Mar 2016, 22:12

muszysty napisał(a):Właśnie tego się boję bo wiele ludzi się nie zna i nie wymagam...
[link do oferty na Allegro wygasł]
i popatrz co masz w tej cenie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

10 Mar 2016, 22:19

Nie no właśnie ten diesel mnie odpycha ale trafić niekreconego merca graniczy z cudem i wydaje mi się, że łatwiej będzie trafić pheatona w dobrym stanie niż.gwiazde to nie będzie moje jedyne źródło utrzymania tak, że nie muszą to być.worki pieniędzy na utrzymanie paliwo i parę złotych i będzie ok mój stracony czas na postojach i jazda to będzie taki hm... Podatek od luksusów hehe
muszysty
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 04 03 2013
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Nie mam

11 Mar 2016, 11:05

Pejtona nie znam, więc nie chcę się wypowiadać. Myślę, że 3.2 z gazem da rade.
W211 problemy z elektryką, slawetna pompa SBC. W wersji z airmaticiem duże koszty obslugi zawieszenia.
W220 ta sama kwestia. Każda S klasa ma pneumatyczne zawieszenie, którego remont może dojść do 10k. Zobacz jak często wlaśnie te S stoją zarośnięte na parkingach.

Osobiście polecilbym Volvo S80, 2.4 diesel który robi dobre 700k km, zwykle zawieszenie, nawet wielowahacza nie ma. Byle nie automat, bo są awaryjne.
Daniel0
Nowicjusz
 
Posty: 15
Miejscowość: Legionowo
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Ford Windstar
Silnik: 3.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

18 Mar 2016, 18:01

A może:
Audi a6 c6 kombi ( rozwiązanie ekonomiczne)
Bmw 5 e60 kombi ( rozwiązanie ekonomiczne)
Bmw 7 e65 tylko elektronika podobno koszmar nie wiem ile w tym prawdy.
Audi a8 d3 na małym grillu pierwszy wypust
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pomyślałem ,ze skoro chce limuzynę i zależy mi trochę na klienteli to bmw i audi na pewno bardziej prestiżowe niż pheaton... Co sadzicie ? Dzień zakupu zbliża sie nieuchronnie a tu brak pomysłu... Pozdrawiam.
muszysty
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 04 03 2013
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Nie mam

18 Mar 2016, 19:00

muszysty napisał(a):Audi a6 c6 kombi ( rozwiązanie ekonomiczne)
Bmw 5 e60 kombi ( rozwiązanie ekonomiczne)

i gdzie tu ekonomia?
Wszystkie auta są drogie w utrzymaniu - musisz się liczyć z tym i zapomnieć o słowie ekonomia.
Najwięcej klienteli z tych przysporzy Ci A8 i wg mnie ma genialny i ponadczasowy projekt wnętrza :ok:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

21 Mar 2016, 20:01

Jak chcesz auto, które będzie się wyróżniać, mieć dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu (mam 2 metry i po ustawieniu fotela za sobą też wejdę nie obcinając nóg ;) ), było mało awaryjne i tanie w eksploatacji to mogę Ci polecić Vel Satisa poliftowego. Prosty silnik 2.0T, klasyczny automat 5-ciobiegowy, gaz założony 17tkm temu. Sprawdź sobie w dziale sprzedam - mam tam go wystawione. I jeszcze zostanie Ci trochę monety na inne przyjemności.
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

21 Kwi 2016, 11:12

Witam wszystkich ponownie. Egzamin zdany wszystkie papiery badania są pozostaje zakup auta i rejestracja działalności i można śmigać. Tylko dalej brak pomysłu na auto. Po namowach znajomych z branży najprawdopodobniej będzie to klasyczny W210 po lifcie co sądzicie może jakieś inne pomysły?
muszysty
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 04 03 2013
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Nie mam