Dylemat

29 Cze 2010, 12:39

Okreslilbym ten stan jako 'wybredny', z zawodu jestem grafikiem, to powinno wiele tlumaczyc w kwestii wygladu ;) Widzialem ostatnio takiego fajnego Leona z LPG na gieldzie za 14 (do negocjacji rzecz jasna :>) z tym ze nie sprawdzalem go tak dokladnie czy byl robiony itd. Jesli powiedzmy ze nie mial jakis konkretniejszych przejsc to da sie go ogarnac cenowo.

Poza tym przypominam ze bede go chcial sprzedac za 3-4 lata wiec musi to byc jakas opcja ktora utrzyma cene jakkolwiek. Nie mam zludzen co do tego ze bedzie trzeba zacisnac zeby i za polowe pewnie pojdzie ale lepiej za polowe anizeli 1/3
kalimero7
Nowicjusz

Miejscowość: Ślaskie

29 Cze 2010, 13:20

Zobacz na to [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] sam jak pół roku temu zmieniałem auto to znalazłem Espero (zresztą mam w profilu) z wyposażeniem i silnikiem jak ta Astra (też mam skóre,klime,gaz,tylko że silnik ma moc 105KM ale jak dla mnie jest wystarczająca) i ogólnie utrzymanie jego nie kosztuje kokosów,u mnie koszt przejechania 100km na gazie to wydatek 25-26zł i w przypadku tej Astry będziesz miał podobnie.Moim zdaniem ta aśka to ciekawa propozycja i zostanie Ci jeszcze kasa na pakiet startowy,dopieszczenie i ewentualnie na zmiane wydechu :wink:
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

29 Cze 2010, 13:54

no no nawet nawet taka opcja :D w zasadzie to bardzo dobra zwazywszy ze jakies car audio mozna jeszcze dorzucic sensowne za reszte i ROOra siwy dym :D
Ten sam wypas wlasnie ma wujcio z grecji, tyle ze srebrna, musze przyznac ze jego standardowe glosniki sprawuja sie poprostu bajecznie. Chyba faktycznie musze zmienic orient na Opla bo widze ze te leony + oplaty i ubezp to bedzie ostra jazda :/