Dym i zapch spalonej gumy... co to może być???

21 Mar 2010, 20:58

witam.

dzisiaj sąsiadka zakopała się w błocie prawie całe przednie koła i nie szło jej wyciągnąć oprócz próby z wyciąganiem liną drugim autem. szczegóły pominę i teraz sedno:

zacząłem ciągnąć ją na wstecznym biegu i bujałem bujałem i wyciągnęło w końcu ale zaczęło strasznie śmierdzieć spaloną gumą i delikatnie zaczął wydobywać się taki delikatny biały dymek (jak otwarłem maskę to go już nie było widać więc nie miałem jak zlokalizować mniej więcej skąd się wydobywa) ale zapach spalonej gumy chwile się utrzymywał aż musiałem auto wietrzyć.

wie ktoś może co mogło być przyczyną takich rzeczy, bo nie znam się dokładnie na tym a zależy mi żeby wiedzieć czy niczego nie spier...niczyłem

z góry dzięki za odpowiedzi

pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez VVTi, 21 Mar 2010, 21:04, edytowano w sumie 1 raz
VVTi
Nowicjusz

• 21 Mar 2010, 21:01

VVTi napisał(a):wie ktoś może co mogło być przyczyną takich rzeczy

Widzi mi się ze podjarałeś trochę sprzęgło.... :!: :!: :sad:
    Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
    Nie odpowiadam na PW.
    Migi60
    Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
    Prawo jazdy: 10 07 1979
    Auto: OPEL CORSA
    Silnik: 60KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

21 Mar 2010, 21:08

to ładnie tarcze od sprzęgła przypiekłeś,haha
    ryba1977
    ryba1977
    Aktywny

Miejscowość: poznań

21 Mar 2010, 22:40

prędzej pasek klinowy namókł i się ślizgnął, sprzęgło nie śmierdzi guma tylko spalonym korkiem, specyficzny zapach
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)

22 Mar 2010, 02:10

pocieszny napisał(a):prędzej pasek klinowy namókł i się ślizgnął, sprzęgło nie śmierdzi guma tylko spalonym korkiem, specyficzny zapach