Dynamiczne auto - 15tys.

22 Lut 2020, 08:25

Jak szukasz dynamicznego auta z możliwością zalozenia lpg to 2.0fsi możesz całkowicie odpuścić bo nie spełnia żadnego z tych wymagań. Po prostu szukaj innego auta niz vag.
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193
0

22 Lut 2020, 09:18

Delcho napisał(a):Fiat fajny, tylko 120km to chyba zbyt mało

A potem myślisz o takiej opcji :lol:

Delcho napisał(a):vag z 2.0 fsi 150km
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

22 Lut 2020, 13:25

Jesli lubisz charakterystyke silnikow doladowanych to 2.0 FSI odpusc, poza tym gaz nie oplacalny kompletnie, te silniki fiata uchodza za bdb, zawsze mozesz zrobic delikatny program i moc podobna co w seryjnym 1.8T
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

22 Lut 2020, 15:39

Hmm... no to jeszcze jakieś propozycje kompakta z turbo benzyną? Znalazłem jeszcze bravo z 1.4t 150km, to jest ten sam silnik co w punto? Jeszcze chciałem zapytać odnośnie blow offa, do każdego silnika z turbo da się to założyć i czy słychać to wgl przy seryjnej turbinie?
Delcho
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 turbo
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
0

22 Lut 2020, 15:43

A po co ci blow off?
Wumba
Aktywny
 
Posty: 258
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 30 11 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S3 8l
Silnik: 1.8T 225
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
0

22 Lut 2020, 15:56

Tak z czystej ciekawości pytam, pewnie i tak nie będę tego zakładał :D
Delcho
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: Kraków
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Opel Astra J
Silnik: 1.4 turbo
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Shooting brake, czyli sportowe kombi
    Określenie shooting brake od dekad wywołuje wiele emocji wśród fanów motoryzacji. W internecie możemy znaleźć mnóstwo wizualizacji prezentujących popularne sportowe samochody w takiej odsłonie. Wielu ...

22 Lut 2020, 15:57

Delcho napisał(a): Znalazłem jeszcze bravo z 1.4t 150km, to jest ten sam silnik co w punto?


Bravo za 15k raczej nieosiągalne w dobrym stanie, tym bardziej w wersji 150. Z tego co kojarzę ma inne turbo, inne wałki i nie dam głowy ale chyba też inny dół silnika.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

22 Lut 2020, 16:40

Invi napisał(a):Bravo za 15k raczej nieosiągalne w dobrym stanie, tym bardziej w wersji 150. Z tego co kojarzę ma inne turbo, inne wałki i nie dam głowy ale chyba też inny dół silnika.

Z tego co można wyczytać różnią się tylko turbiną.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

22 Lut 2020, 17:59

Focus 2.0

Oczywiście co z tego, że fajne zawieszenie i można dać gaz jak zaraz ktoś powie, że trzeba coś wymieniać (pomijam już kalkulacje, bo LPG przy takich wymysłach nadal się opłaca) :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez Marcel2727, 22 Lut 2020, 20:38, edytowano w sumie 1 raz
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 435
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020
0

22 Lut 2020, 18:12

szybki napisał(a):Z tego co można wyczytać różnią się tylko turbiną.


Zacytuję

"Pierwsza różnica to turbo IHI RHF3. Zewnętrznie nie różnią się niczym poza oznaczeniem na korpusie: 120KM VL37 oraz 150KM VL36. Różnią się wirnikami w środku.
Druga różnica to wałki rozrządu, a dokładniej krzywki. Różnią się wymiarami na ssaniu i na wydechu. Większe krzywki są w wersji 150KM.
Trzecia różnica to centralka sterująca wtryskiem."
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

22 Lut 2020, 20:02

Invi napisał(a):Druga różnica to wałki rozrządu, a dokładniej krzywki. Różnią się wymiarami na ssaniu i na wydechu. Większe krzywki są w wersji 150KM.
Trzecia różnica to centralka sterująca wtryskiem."

Eetam to do dołu daleko :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

22 Lut 2020, 20:10

Dla tych co porównują 150 koni w Golfie V i 2,0 do 1,4 t-jet 120:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



a wg producenta Punto z 1,4t-jet ma 9 sek..

Z resztą niektórzy polecają Focusa 1,6...to warto się zastanowić w którym miejscu na osi X jesteśmy

Jak już proponujecie autorowi Punto to prywatnych zarejestrowanych w PL na otomoto aż 4 ogłoszenia, z czego 90% ok 16 tys zł.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

22 Lut 2020, 20:21

1. Kto i gdzie proponował AUTOROWI grande?
2. Wg producenta grande 1.4t robi 0-100 w 8,9s
3. Zupełnym przypadkiem identyczną wartość podaje vw dla golfa 2.0fsi.

Nooo ale oczywiście na filmie golf jest szybszy niż kiedy wyjechał z fabryki. I to o całe 0,9s
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
0

22 Lut 2020, 20:27

Bartolekk napisał(a):a wg producenta Punto z 1,4t-jet ma 9 sek..


A wg producenta Golf V 2.0fsi też ma 9 sek... I o czym to niby wg ciebie świadczy?
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193
0

22 Lut 2020, 20:46

Bartolekk napisał(a):Dla tych co porównują 150 koni w Golfie V i 2,0 do 1,4 t-jet 120:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Chłopie co Ty wklejasz za farmazony... jak nie jakąś głupotę z ćwiartki bez opisu , bez czasów i bez końcowego wyniku to teraz wklejasz pomiar w/g licznika ... :ok:


Chłopie nie ośmieszaj się!!!

Do tego jest jeszcze takie coś jak odczucia z jazdy ... może wiesz co to znaczy nm i jego charakterystyka???

I dla Twojej wiadomości... skąd wiesz jakie były warunki pomiarów???
A wiesz że jak mierzyłem auto 100-200 500km/600nm to przy drugiej osobie wychodził czas gorszy 0,6-07s?
A wiesz że opona starta vs nowa (ta sama ) to może być 2kg różnicy masy wirującej. A wiesz że auto na felgach 1,5kg cięższych i oponach + 2kg wykręci Ci do setki 0,5s gorszy czas. Czyli np.zamiast 5,8 wskoczy Ci 6,3s...
A wiesz że jak zrobisz pomiar rano to przy turbo będzie inny wynik niż pomiar w nocy...???

I w odróżnieniu od Ciebie ja to sprawdzam bo testuje a Ty nawet nie wysilisz się żeby filmik na YT znaleźć dla osób dorosłych tylko wklejasz coś dla gimbusów.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0