REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Bartolekk napisał(a):ja bym nie brał, szkoda czasu na stare trupy wyjechane bez kompresji bez mocy, auta rodem z 96 roku, z poziomem bezpieczeństwa gorszym niż w Aygo czy
Bartolekk napisał(a):To może Megane II sport 2,0T? inna opcja to BMW ze słynnym R6 będziesz miał to samo co w Jaugarze
fcgetin napisał(a):ale Pionuś jak zwykle wszystkie rozumy pozjadal, poszukaj autorowi jakiegoś fajnego TSI za 15tys, na pewno coś wymyslisz
szybki napisał(a):No ale ... co mamy napisać jak ktoś w d.ma czyjąś kasę i celowo go dezorientuje.
Najpierw to doprowadź za jakieś 5 tys auto do serii czyli generalny remont, turbina, wszystkie elementy odpowiedzialne za doładowanie, nowe sprzęgło, pompa paliwa, dobre opony itd 200 to może zrobisz z igiełki którą kupisz za 5 tys € od Niemca z 99 roku jakaś Octavia albo A3, w PL nie masz co szukać tych aut.Delcho napisał(a):I jeszcze jakby ktoś był tak miły i wyjaśnił lajkowi czy jak sobie kupię 1.8t 150km i oddam w ręce mechanika żeby mi zrobił 200km
Delcho napisał(a):I jeszcze jakby ktoś był tak miły i wyjaśnił lajkowi czy jak sobie kupię 1.8t 150km i oddam w ręce mechanika żeby mi zrobił 200km to czy będę miał taki sam silnik jak 200km w serii czy te seryjnie mocniejsze silniki czymś się różnią od tych "dłubanych"? No i co obejmuje takie podniesienie mocy od strony technicznej, ile to mniej więcej kosztuje i jakie są efekty uboczne
fcgetin napisał(a):Natomiast nie słuchaj głupot Pionka (użytkownika ukrywającego się obecnie pod nickiem Bartolekk) że każdy 1.8t to śmieć.
Invi napisał(a):Właśnie! Tylko 90% kwalifikuje się do generalnego remontu. Pozostałe 10% fanboje vag wyceniają jakby były ze złota a inne cymbały są gotowe płacić np 30k za 15 letnie audi.
Invi napisał(a):Tylko 90% kwalifikuje się do generalnego remontu. Pozostałe 10% fanboje vag wyceniają jakby były ze złota a inne cymbały są gotowe płacić np 30k za 15 letnie audi.
Invi napisał(a):I znowu zaczyna się gadka i niby plusy silnika pt. podnoszenie mocy kiedy masę kasy i pracy trzeba zwykle włożyć w auto z tym silnikiem żeby w ogóle nadawalo się do jazdy
szybki napisał(a):wolisz szukać silnika w dobrym stanie który wyjechał z fabryki jako ok.jednostka czy wolisz szukać silnika w dobrym stanie który wyjechał z fabryki jako nie ok jednostka... do tego nie zapominaj autor ma 15k.
szybki napisał(a):Odpowiedz sobie sam na pytanie... wolisz szukać silnika w dobrym stanie który wyjechał z fabryki jako ok.jednostka czy wolisz szukać silnika w dobrym stanie który wyjechał z fabryki jako nie ok jednostka... do tego nie zapominaj autor ma 15k.