Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tu chyba najlepiej 2.5T ale do tego gaz bo o spalaniu 10 litrów na setkę zapomnijalkoekus napisał(a):Volvo s80 II - biorę pod uwagę silniki 3.2 i 2.5T benzyna (pod LPG) i 2.4 D5
Ja mam nie jeden przykład, że więcej dowiedziałem się z raportu zewnętrznej firmy niż od ASO tym bardziej jak auto było sprowadzane z zagranicy. Jak od początku w PL to można spróbować i ASO.alkoekus napisał(a):Wspomnę jeszcze, że przed zakupem zamierzam skorzystać z jednej z firm które sprawdzają samochody przez zakupem. Według Was jest to dobra opcja, czy wizyta w ASO danej marki będzie bardziej „dokładna”?
Silnik bardzo dobry i jego dynamika też na wysokim poziomie w granicach 6 s do 100km/h do tego komfort jazdy itd. Sama trwałość tych samochodów jest wysoka ale trzeba znaleźć dobry egzemplarz. Co do samego silnika to tam regulacja luzów zaworowych jest oparta na szklankach obejrzyj sobie poniższy filmik gdzie koleś ciekawie o nim opowiada i nie tylko o samym silniku (czas na filmie 4:40).alkoekus napisał(a):Co do GSów mk3 też silnik 4.3 jest posobno polecany i daje już bardzo dobrą dynamikę. Bać się kosztów eksploatacji takiego silnika? W LPG są jakieś problemy lub wymagane specjalne kosztowne czynności?
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
franccc napisał(a):A później dochodzimy do momentu , że przebieg roczny to 15k
alkoekus napisał(a):Sugerujesz że ten segment posiada taka cechę, że czym więcej kilometrów robisz tym bardziej sensowny jest zakup?
alkoekus napisał(a):Sugerujesz że ten segment posiada taka cechę, że czym więcej kilometrów robisz tym bardziej sensowny jest zakup?
alkoekus napisał(a):To rozumiem, że komfortowy samochód z tego segmentu jest tylko dla ludzi którzy tłuką kilometry 30k i powyżej?
alkoekus napisał(a):W moim obecnym samochodzie którego sam wyciszyłem akustycznie, brakuje mi komfortu i wyciszenie i pomimo wyciszenia i tak nie jest takie jakiego oczekuję.
szybki napisał(a):jak ktoś chce czegoś innego ? Poczuć v8 w kosztach zwykłego diesla to kiedy ma to zrobić ? Za 20lat jak będą silniki 1,0 r2 z ttt ?
alkoekus napisał(a):Warto brać pod uwagę takiego GSa 430 mk3 z rynku USA? Są jakieś haczyki konstrukcyjne lub różne napędy, podzespoły? (mam świadomość jak większość aut ze stanów jest lepiona więc weryfikacja obowiązkowa), czy raczej czekać na "perełkę" z Polski/UE?
alkoekus napisał(a):Spalanie 10 litrów benzyny
To się lepiej przejedź jednym z aut jakie bierzesz pod uwagę bo się może okazać, że auta jakiego oczekujesz jeszcze nikt w historii nie wyprodukował
alkoekus napisał(a):Po mieście przy "normalnej" jeździe w średnio zakorkowanych warunkach pewnie 15l wyniesie spalanie?
alkoekus napisał(a):Temat korozji jest Ci obcy w tym modelu czy nie za bardzo?
Miasto trochę korków, światła bez ciśnięcia 13-14l.pb. Są osoby które lubią mówić ile jest w stanie spalić pb no to : jak masz do pracy 3km.ruszasz po nocy za 4min gasisz auto i wracasz po 8g.postoju to 15-16l. Jak masz do pracy 15km. Wyjeżdżasz z bramy i stajesz a potem już tylko stoisz 40min.aż do celu to też 15l-16l Trasa do 100-120kmh około 10l 140kmh 11-13l. Potem trzeba wychwycić moment gdzie przeskoczysz 10kmh i łyknie 14l. Vmax około 17-18l.
Brak korozji nawet w najstarszych mk3. Potem jak coś znajdę fotę akurat sztuki ze zdjętymi (tzn. zerwanymi ) osłonami podłogi.
I żebym nie zapomniał gs430mk3 po zakupie koniecznie trzeba wymienić chłodnicę!!!
alkoekus napisał(a):Są takie same jak w GS 300/350/450h