REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
tom1993 napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/seat-leon ... llery-open
To jest 1.8 tsi poprawione bez wady olejowej?
tom1993 napisał(a):Zależy mi na dobrym prowadzeniu jak w E90 i zadowalających osiągach. Jestem w stanie znieść trochę wyższe koszty utrzymania, ale auto ma jechać. Serio Kia i te 204 konie to jakiś żart.
szybki napisał(a):Dokładnie na odwrót
Moment i jego charakterystyka pójdzie na pierwszy strzał odczuć kierownika. Moc pociągnie Cię dalej więcej mocy więcej jazdy na wysokich obrotach i tyle. Jazdy tzn.że auto dalej będzie się rozpędzać ale już z odczuciami może być gorzej.
Co do is250 proponuje się przejechać bo jest V6 + vvti.
tom1993 napisał(a):Nie chce Volvo bo miałem w rodzinie V40 i pękł blok silnika
galakty napisał(a):To w końcu jedzie momentem czy nie? Bo Is250 nie ma dużo momentu.
szybki napisał(a):O 250ce pisze tylko w kontekście propozycji jakiś małych nadmuchanych turbawek w autach ważących pewnie około 1,5t.
W jednym z aut miałem w serii 180km i 250nm w aucie ważącym 1t więc wiesz średnio podchodzę do słowa "szybki".
W is 250 masz trochę pojemności i trochę V6 więc jest trochę inna jazda co nie oznacza że jest szybki bo na dzisiejsze czasy może być przyjemniejszy a nie szybki.
Często jeżdżę wielkimi i mocnym v8 które pewnie ustępują szybkością dzisiejszym uturbionym 3,0 z turbinami ale charakterystyką biją wszystkie turbawy wzięte do kupy.
tom1993 napisał(a):Nie chce Volvo bo miałem w rodzinie V40 i pękł blok silnika
A może warto się zastanowić na megane 2,0 tce. Mniej stabilniej elektromechanicznie chociaż przy e90 więcej niż dobrze, prawilny silnik czyli turbo z pojemnością, możliwy soft itd...