REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
tom1993 napisał(a):Chyba mamy zwycięzcę. 224km, rwd i 510NM. Silnik bezawaryjny one robią spokojnie 500tyś ?
tom1993 napisał(a):https://www.olx.pl/d/oferta/mercedes-benz-clk-320-v6-amg-CID5-IDQKQ36.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=7
Chyba mamy zwycięzcę. 224km, rwd i 510NM. Silnik bezawaryjny one robią spokojnie 500tyś ?
Trevor napisał(a):Także czy zwycięzca? zależy czego szukasz, ale dzisiaj byle vag z dsg ponad 200 konny zjada to na śniadanie.
Pytanie czy 1700 kg samochód mający "raptem" 220 koni coś dzisiaj znaczy, w dobie klasy miejskiej 200 konnej.
galakty napisał(a):Co do Kia - te TGDI faktycznie nie jadą tak jak na papierze, do tego palą mało jak na benzynę. Coś czuję że są niedokarmione.
szybki napisał(a):Wsjo jest ok. tylko producenci auta muszą sprzedawać a normy środowiskowe są ostre więc trzeba czymś nadrabiać. Do tego laik jak kupuje auto to na co spogląda ? A no na tabelki żeby powiedzieć łał po co mi auto z dużym silnikiem jak takie małe coś "zjada na śniadanie" duży silnik
Trevor napisał(a):to już każdy sam musi wiedzieć czego chce, żółw który dobrze brzmi i dobrze się prowadzi to nie zawsze wystarczające potrzeby, bo na tor codziennie nie pojedziesz a dźwięk? może fajny ale co z tego skoro na trasie czujesz jak inni Cię wyprzedzają a Ty ciśniesz gaz i nic poza ostrym spalaniem..