Trevor napisał(a):Tabelki tabelkami ale to ulica wszystko weryfikuje, turbo benzyna która wstaje od 1600 obrotow, DSG vs manual gdzie bieg nie wejdzie i trzeba wciskać sprzęgło itd., do tego masa pojazdu
Ale chłopie ja jechałem większością aut o których piszesz i to po dobrych modach więc powtórzę Ci jeden parametr nie ma nic wspólnego całokształtem fajnej jazdy.
Trevor napisał(a):Vki itd niesamowity kunszt motoryzacyjny powoli odchodzą do lamusa, skoro turbo benzyna ma lepsze osiągi, mniej spali i przyjemniej jedzie.
Ale ludzie mają na to wywalone. Bo czy turbo benzyna będzie trochę szybsza czy V8ka wolniejsza to nie ma znaczenia.
Jak byłoby tak cudownie to po co kupować rs3 jak golf po programie ma tyle samo mocy.
A ja jeździłem jednym i drugim i jak miałbym kupić to 400km w rs3 jest o wiele fajniejsze niż w golfie (nie chodzi mi o literki i znaczki )
Tylko 2,0r4 vs 2,5 R5.
Temat v8ek znika z kilku powodów a nie bo są wolniejsze.
galakty napisał(a):Nie no jakieś 2.0 TFSI po modach z DSG robi robotę i nie ma co się śmiać.
Ale takie 1.4 turbo puchnie dosyć szybko
Jest tak jak piszesz ale nie tak jak piszesz
Silniki turbo i różnica pojemności 1,4 vs 2,0 jest to przepaść.
Do tego 2,0tsi ma super skuteczność jak na zwykły silnik, tak właściwie rzadko który może poszczyć się takimi możliwościami (nie piszę o mocy).
W połączeniu z bardzo szybkim DSG oraz haldexem w tych opcjach nowszych daje mega skuteczność do jazdy na wprost czyli to co jest ważne dla większości kierowców.
Dzięki temu jak porównamy suchy parametr 0-100,0-200,100-200 jest ok.tylko że nie każdego rajcuje ten sposób jazdy który niestety dotyczy ułamka życia auta. Dlatego wiele osób posiada kilka aut bo wie że nie ma nic uniwersalnego.