REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Podczas jazdy pod górkę silnik ma większe obciążenie i zmienia się jego dźwięk i to jest normalne ponieważ ma ciężej.Penguin napisał(a):prędkość spada jakbym kotwicę wyrzucił ale obroty utrzymują się w tych samych granicach choć słychać że silnik słabiej pracuje. Wibracje jakby cegłę do pralki wrzucić
W pierwszej kolejności do zmiany korek być może zawór w nim nie trzyma. Może być też jego gwint lub gdzieś w układzie jakaś nieszczelność.Penguin napisał(a):ciekawa sprawa pomimo poziomu płynu idealnie do zgrzewu nie ma ciśnienia. Węże luźne zero "syczenia" przy odkręcaniu korka.
Bo tego nie zaobserwujesz jak jest za duże ciśnienie to zawór upuszcza je bardzo szybko więc nie ma czegoś takiego jak syczenie jednostajnePenguin napisał(a):przy korku dalej brak syczenia