24 Mar 2012, 23:47
Jeżeli z tyłu masz hamulec bębnowy- to tam szukałbym przyczyny. Pewnie układ Lucas jak w Oplach- standardowo problem z rozpierakami- samoregulacją. Spróbuj na zatrzymanym aucie i odpalonym silniku kilka razy porządnie z całej siły wdusić hamulec i chwilkę potrzymaj. Tak z 5-6 razy. Chodzi o to, żeby szczęki i ich regulacja miały okazję zadziałać.
Inny powód i to też bardzo prawdopodobny to jakieś niedomaganie układu wspomagającego hamulec. Może jakaś mała nieszczelność na podciśnieniu serwa? Objawy przez ciebie opisane by podchodziły pod to. Jak używasz hamulca intensywnie na postoju, albo go trzymasz dłużej masz może wrażenie, że silnik pracuje inaczej? Pracuje na niższych obrotach, lub coś podobnego?
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.